Köszi a válaszokat. Továbbra is ilyen "mehh" húzásnak tartom ezt, de mit lehet tenni... Amúgy ez engem picit arra emlékezet, amit anno amcsi mangakiadók csináltak nem egy címmel, nevezetesen, hogy előbb licenszelték, majd....ültek rajta évekig, bármi érdemi kiadás vagy eredmény nélkül. Nem tudom, ennek mi volt az értelme (úgy tűnik, nem siettek a vásárlóktól "visszakapni" az általában nem olcsó licenszdíjat...), azon túl, hogy ezzel a húzással akár évekre frankón "be lehetett fagyasztani" 1-1 címet. Ugye a licensz megtörtént, ergo egyrészt az összes online felületről eltűnt ilyenkor két nap alatt a fanfordítás, meg minden hasonló dolog, másrészt ezzel azt is megelőzték, hogy bármelyik konkurens kiadó adja ki, ők viszont ahogy már említettem, sokszor évekig nem nyúltak hozzá a címhez, ergo az adott cím kvázi "elérhetetlenné" vált a fanok számára. (Poénkodtam is ezzel egyik barátomnak, hogy: "Le akarsz építeni egy címet/fandomot? LICENSZELD AMCSIKKAL!" XDDD) Most ami hirtelen beugrik, ilyen volt pl. több Tanemura Arina manga, erről anno Tenshi mesélt nekünk nem egyszer, magyar kiadások közül meg az Inu Yashával jártunk hasonlóan, ahol már a bejelentéskor le lett szedve a magyar fanfordítás mindenhonnan, amiről utólag kiderült, hogy jól elhamarkodták, mivel végül létre sem jött a megvétel, ellenben az egyébként minőségi és már valami 100-200 fejezet körül járó fanfordítást utólag sem volt hajlandó Megli visszarakni Mangazinra, szóval kvázi magyar IY manga nélkül maradtunk minden értelemben.
Na, picit erre emlékeztet most engem a Netflixnek ez a "lol, majd mi megmondjuk, hogy milyen sebességgel nézhetsz te animét!" hozzáállása és oké, hogy a JoJo-ból amúgy is megvárom a BD-t, de pl. ha egy olyan sorozatról lenne szó, amit hétre-hétre követnék és lenne mondjuk 50-80 epizódja megállás nélkül, meglehetősen zavarna, ha a Netflix "kiporciózná" nekem ilyen 12 részes adagokra. (Plusz hallottam ennél érdekesebb húzást is, pl. hogy állítólag a Beastars S2 hónapokkal korábban ment le ott, mint a Japán TV-ben? Ezt valaki erősítse/cáfolja, aki követte.)
Na, de hogy ne csak negatív dolgokat mondjak: magára a sorozatra továbbra sincs panaszom, ahogy Junchi is írja, Jolyne hangja tök jó lett (ugye a JoJo PS játékokban Sawashiro Miyuki volt a hangja, így picit féltünk, hogy ha nem ő lesz, hozni fogja-e az "új seiyuu" a színvonalat, de jelentem: hozta
), illetve az OP/ED páros megint csak nagyon passzoló, David Production-ék még mindig nagyon értik és
érzik ennek az egész animének a hangulatát, "lényegét". (Fú, amikor az OP vége felé Jolyne csillagjában végigvonulnak a korábbi Partok fő motívumai...libabőr.
)