Anime zene top 10
- Fűbenalvó
- Profi
- Hozzászólások: 223
- Csatlakozott: 2006.01.03. 17:34
- Tartózkodási hely: Where an other Sun Shines
- Kapcsolat:
Anime zene top 10
Nos egy olyan kezdeményezéssel állok elétek hogy megszavazzuk a legjobb 10 Anime zenét.
A dolog úgy történne, hogy az elkövetkezendő 2 hétben jöhetnek a topicba a jelölések. Mindenki megjelölhet 5 számot a kedvencei közül. Nem muszály hogy Intro vagy Outro legyen, lehet válogatni.
Ezután kiválasztom az első 10 számot amelyekre a legtöbb jelölés érkezett. Majd ezekről lessz szavazás. Remélem mindenki aktív lesz...
A zenék megválasztásához ajánlom a http://gendou.com weboldalt. Ide regisztráltok és bármelyik anime szinte összes zeneszámához hozzá lehet jutni!
-----
És akkor az én jelöltjeim:
1. Cowboy Bebop - Real_Folk_Blues
2. Evangelion - Zankoku_na_Tenshi_no_Thesis
3. Ai Yori Aoshi - The Indigo - A Flower Without a Name
4. Hack Sign - Key of the Twilight
5. Gravitation - Super Drive (Opening)
A dolog úgy történne, hogy az elkövetkezendő 2 hétben jöhetnek a topicba a jelölések. Mindenki megjelölhet 5 számot a kedvencei közül. Nem muszály hogy Intro vagy Outro legyen, lehet válogatni.
Ezután kiválasztom az első 10 számot amelyekre a legtöbb jelölés érkezett. Majd ezekről lessz szavazás. Remélem mindenki aktív lesz...
A zenék megválasztásához ajánlom a http://gendou.com weboldalt. Ide regisztráltok és bármelyik anime szinte összes zeneszámához hozzá lehet jutni!
-----
És akkor az én jelöltjeim:
1. Cowboy Bebop - Real_Folk_Blues
2. Evangelion - Zankoku_na_Tenshi_no_Thesis
3. Ai Yori Aoshi - The Indigo - A Flower Without a Name
4. Hack Sign - Key of the Twilight
5. Gravitation - Super Drive (Opening)
http://jgraph.extra.hu Sajátkészítésű anime wallpaper weboldalam. Nézzétek meg... járjatok vissza... töltsetek fel! ]=-
[/size]
[/size]
- madfist
- Sensei
- Hozzászólások: 597
- Csatlakozott: 2006.01.12. 13:42
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: The Vast Nothingness of Space
- Kapcsolat:
Fú nehéz választani, ezért következzenek a discman-em szerint általam legtöbbet hallgatot számok:
1 - Cowboy Bebop - Tank! (live - de ez igazából mind1) (OP)
2 - Elfen Lied - Lilium (OP)
3 - GitS Stand Alone Complex - Inner Universe (OP)
4 - Najica Blitz Tactics - Body & Mind (ED)
5 - Fullmetal Alchemist - Butou (OST3 - track 16)(BG)
1 - Cowboy Bebop - Tank! (live - de ez igazából mind1) (OP)
2 - Elfen Lied - Lilium (OP)
3 - GitS Stand Alone Complex - Inner Universe (OP)
4 - Najica Blitz Tactics - Body & Mind (ED)
5 - Fullmetal Alchemist - Butou (OST3 - track 16)(BG)
- ttbocx
- Haladó
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2005.12.20. 18:17
- Tartózkodási hely: Brno-CR/ Revkomarom-SR
- Kapcsolat:
Javitok! Bocsi de csak utolag olvastam el, hogy mennyi szamot jelolhetunk ezert a kovetkezok:
1 - Gundam Seed - Precious Rose
2 - Gundam seed - Akatsuki no Kuruma
3 - Bleach - 6th ED ( Sunset swift - My Pace)
4 - Full Metal Panic TSR - Minamikaze
5 - Aishiteruze Baby - OP ( HitotoYo - Sunny Side Up)
1 - Gundam Seed - Precious Rose
2 - Gundam seed - Akatsuki no Kuruma
3 - Bleach - 6th ED ( Sunset swift - My Pace)
4 - Full Metal Panic TSR - Minamikaze
5 - Aishiteruze Baby - OP ( HitotoYo - Sunny Side Up)
1. Wolf's Rain - Strangers (Yoko Kanno)
2. Samurai Champloo - The Stroll
3. Mai HiME - Dance of Darkness (Yuki Kajiura)
4. .hack//SIGN - Obsession (See-Saw)
5. Akira - Kaneda (Geinoh Yamashirogumi)
Sajnálom, hogy nem lehet többet írni, az Aquarian Age OST-jéről van még vagy 4 zene, amit sűrűn hallgatok (Awake, Conflict for Break, stb.), meg persze ezeken kívűl is vannak még kedvencek.
2. Samurai Champloo - The Stroll
3. Mai HiME - Dance of Darkness (Yuki Kajiura)
4. .hack//SIGN - Obsession (See-Saw)
5. Akira - Kaneda (Geinoh Yamashirogumi)
Sajnálom, hogy nem lehet többet írni, az Aquarian Age OST-jéről van még vagy 4 zene, amit sűrűn hallgatok (Awake, Conflict for Break, stb.), meg persze ezeken kívűl is vannak még kedvencek.
- Chidori
- Szakértő
- Hozzászólások: 180
- Csatlakozott: 2006.05.28. 14:21
- Tartózkodási hely: 24-es osztály - Jindai helyi Gimnázium - Tokió
Hmm esetleg úgy lehetne megmenteni a topicot, ha csak Openingekről és Edingekről lenne szó. Persze külön külön. Két listát vezetve, úgy nem lenne annyi opció. Bár amennyi anime van...
Valahogy meg kéne csinálni, mert az alapötlet nem rossz.
Mondjuk egy darabig csak opciókat várunk, utána az összes opciót külön szavazásokra bontani, mint VB-n a csoportmérkőzések. Aztán a legjobb 10 bejutó....
Teszemazt:
5 csoport, csoportonként 10 szám.
Az összesen 50 opció lehet, de ha több ötlet jön akkor még lehet több csopi.
Csoportonként mondjuk 2 jut tovább. Az már csak 10 opció, arról pedíg már lehet szavazni.
Persze külső szavazóprogit használva, mert ennyi témát azért nem kéne nyitni neki, ha ez az egy is alig-alig megyeget.
Valahogy meg kéne csinálni, mert az alapötlet nem rossz.
Mondjuk egy darabig csak opciókat várunk, utána az összes opciót külön szavazásokra bontani, mint VB-n a csoportmérkőzések. Aztán a legjobb 10 bejutó....
Teszemazt:
5 csoport, csoportonként 10 szám.
Az összesen 50 opció lehet, de ha több ötlet jön akkor még lehet több csopi.
Csoportonként mondjuk 2 jut tovább. Az már csak 10 opció, arról pedíg már lehet szavazni.
Persze külső szavazóprogit használva, mert ennyi témát azért nem kéne nyitni neki, ha ez az egy is alig-alig megyeget.
- Goshujin-sama
- Haladó
- Hozzászólások: 47
- Csatlakozott: 2006.08.25. 07:38
- Tartózkodási hely: valahol ott
- Ryou
- Törzskommentelő
- Hozzászólások: 457
- Csatlakozott: 2006.07.15. 10:10
- Tartózkodási hely: Unknown
- Kapcsolat:
1.D.N.Angel - True Light
2.Bleach - Hanabi
3.Naruto - Go!
4.FMP - Tomrrow
5.Naruto - Re Member
6.FMA - Rewrite
7.FMA - Ready Steady Go
8.InuYasha - My Will
9.InuYasha - I am
10.InuYasha - Owarinai Yume
2.Bleach - Hanabi
3.Naruto - Go!
4.FMP - Tomrrow
5.Naruto - Re Member
6.FMA - Rewrite
7.FMA - Ready Steady Go
8.InuYasha - My Will
9.InuYasha - I am
10.InuYasha - Owarinai Yume
-Shirogane Anime Fórum-
"Dad, is Heaven near China?
It might be closer to Africa."
"Can you see in the darkness of heart?I want to keep it Dark. Remember: I'm inside of you!"
"Dad, is Heaven near China?
It might be closer to Africa."
"Can you see in the darkness of heart?I want to keep it Dark. Remember: I'm inside of you!"
- Ayla
- Félisten
- Hozzászólások: 2075
- Csatlakozott: 2007.02.18. 16:59
- Tartózkodási hely: sehol és mindenhol
1.Sore ga, Ai deshou - Full Metal Panic
2.Rakuen - InuYasha
3. Super Drive - Gravitation
4. True Light - D.N. Angel
5. Wind - Naruto
6. Naruto Main Theme
7. Bleach-Asterisk
ennyi. mert még talán nemismerek eleget vagy ha igen akkor azt inkább
anime-szerint raknám sorrendbe vagy ilyesmi.jahm még tetszik a Yu-Gi-Oh! főcímdala is(a vágatlan)
2.Rakuen - InuYasha
3. Super Drive - Gravitation
4. True Light - D.N. Angel
5. Wind - Naruto
6. Naruto Main Theme
7. Bleach-Asterisk
ennyi. mert még talán nemismerek eleget vagy ha igen akkor azt inkább
anime-szerint raknám sorrendbe vagy ilyesmi.jahm még tetszik a Yu-Gi-Oh! főcímdala is(a vágatlan)
Shotaaa!! Lolííí! Shotaa!! Lolíí!! Sho- LOLI! :D He. | hol vagy, Pantalaimon?
- matsuo-chan
- Veterán
- Hozzászólások: 668
- Csatlakozott: 2007.01.20. 18:59
- Tartózkodási hely: Drakula bácsi őshazája
- Kapcsolat:
de jooo, ezt a topicot észre se vettem eddig :P
legjobbak? hát nem tom minek kell ilyeneket csinálni... én nem szeretek osztályozni.. mert sokmindent szeretek és sokszor nem tok dönteni h meik legyen hanyadik helyen...
de azér megemlítek most párat ami sztem jo:
dn angel - true light
onegai teacher - another planet
spirál - kibouhou
sailor moon - sailor star song
sailor moon - otome no policy
fmp! - tomorrow
rozenmaiden - kinijirareta asobi
inuyasha - every heart
kaleido star - tatto kiss
kamichu - ice candy
nah stb stb
legjobbak? hát nem tom minek kell ilyeneket csinálni... én nem szeretek osztályozni.. mert sokmindent szeretek és sokszor nem tok dönteni h meik legyen hanyadik helyen...
de azér megemlítek most párat ami sztem jo:
dn angel - true light
onegai teacher - another planet
spirál - kibouhou
sailor moon - sailor star song
sailor moon - otome no policy
fmp! - tomorrow
rozenmaiden - kinijirareta asobi
inuyasha - every heart
kaleido star - tatto kiss
kamichu - ice candy
nah stb stb
life is pain, get over it
Na akkor nézzük:
Honey & Clover - Sakana Nr.1 aztán a többi: Tamagawa, Tsuki no Naifu, Waltz, Split, Fugainaiya, Hachimitsu
GTO - mindkét OP és ED
Nodame Cantabile - Konna ni Chikaku de
Saiunkoku Monogatari - Hajimari no Kaze
Gin-iro no kami no Agito - Chouwa oto whit reflection (KOKIA rulez, hatalmas nagy szám)
GitS SAC - Lithium Flower
GitS SAC Solid State Society - Replica
Haibane Renmei - Free Bird
Genshiken - My Place Daiou
Elfen Leid - Lilium
Terra e.. - opening
Gin'iro no Olynssis : nem túl jó anime, de az OP-ja nekem teccik
Rozen Maiden Overtüre - Baragoku Otome
Néha még Fruits Basket OP-ja
Majdnem kimaradt: Jigoku Shoujo - Sakasama No Chou
Ezen kívül általában annak az animenek az OP, ED-je stb. amit éppen nézek.
Honey & Clover - Sakana Nr.1 aztán a többi: Tamagawa, Tsuki no Naifu, Waltz, Split, Fugainaiya, Hachimitsu
GTO - mindkét OP és ED
Nodame Cantabile - Konna ni Chikaku de
Saiunkoku Monogatari - Hajimari no Kaze
Gin-iro no kami no Agito - Chouwa oto whit reflection (KOKIA rulez, hatalmas nagy szám)
GitS SAC - Lithium Flower
GitS SAC Solid State Society - Replica
Haibane Renmei - Free Bird
Genshiken - My Place Daiou
Elfen Leid - Lilium
Terra e.. - opening
Gin'iro no Olynssis : nem túl jó anime, de az OP-ja nekem teccik
Rozen Maiden Overtüre - Baragoku Otome
Néha még Fruits Basket OP-ja
Majdnem kimaradt: Jigoku Shoujo - Sakasama No Chou
Ezen kívül általában annak az animenek az OP, ED-je stb. amit éppen nézek.
- sergyu
- Gyakorlott
- Hozzászólások: 75
- Csatlakozott: 2007.09.14. 18:52
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Na jó:
1. Ghost Hound - Poltergeist
2. FLCL - Ride on Shooting Star
3. Death Note - L's Theme
4. Jigokou Shoujo (Pokoli lány) - Hakasama no Chou
1. Ghost Hound - Poltergeist
2. FLCL - Ride on Shooting Star
3. Death Note - L's Theme
4. Jigokou Shoujo (Pokoli lány) - Hakasama no Chou
Animekritikák, cikkek, minden héten sok friss olvasnivaló:
http://animecomment.blog.hu
AnimeComment - Animékről kritikus szemmel
http://animecomment.blog.hu
AnimeComment - Animékről kritikus szemmel
Noh nekem ezek baromira tetszenek, de nembiztos hogy a legjobbak, mer sok animét nem láttam még...
Onegai Teacher: Kotoko - Shooting Star
Chrno Crusade: Saeko Chiba - Sayorana Solitaire
Genshiken : Manzo - My-Pace Daiou
Bleach: Home Made Kazoku - Thank You
Naruto: Toshiro Masuda - Sadness And Sorrow
Onegai Teacher: Kotoko - Shooting Star
Chrno Crusade: Saeko Chiba - Sayorana Solitaire
Genshiken : Manzo - My-Pace Daiou
Bleach: Home Made Kazoku - Thank You
Naruto: Toshiro Masuda - Sadness And Sorrow
There are no coincidences in this world, only illusion of 'em...
- Shina-chan
- Újonc
- Hozzászólások: 9
- Csatlakozott: 2008.08.12. 09:44
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Soul Society
Re: Anime zene top 10
Amik nálam a bestek:)
1.Bleach: Home made Kazoku - Thank you!!
2.Fruits Basket openingje Ritsuko Okazakitól
3.Naruto: Flow - Go!!!
4.Air: Lia - Tori no uta
5.Zombie-Loan: Mucc - Chain Ring
5.Inuyasha: I am
6.Ginga Nagareboshi Gin (Ezüst nyíl): Takayuki Miyauchi - Nagareboshi Gin (ősrégi szám, de még mindig az mp3mam állandó lakója:))
7.Bleach: UVERworld - D-technolife
Ezek a legek, de imádom az összes Inuyasha openinget, és az első négy Bleach endinget(még csak addig láttam:))
1.Bleach: Home made Kazoku - Thank you!!
2.Fruits Basket openingje Ritsuko Okazakitól
3.Naruto: Flow - Go!!!
4.Air: Lia - Tori no uta
5.Zombie-Loan: Mucc - Chain Ring
5.Inuyasha: I am
6.Ginga Nagareboshi Gin (Ezüst nyíl): Takayuki Miyauchi - Nagareboshi Gin (ősrégi szám, de még mindig az mp3mam állandó lakója:))
7.Bleach: UVERworld - D-technolife
Ezek a legek, de imádom az összes Inuyasha openinget, és az első négy Bleach endinget(még csak addig láttam:))
"A csodálat az az érzelem, ami a legtávolabb áll a józan észtől."
"Meg akartuk hívni a műsorba mint vendéget, de visszautasította mondván ez az egész egy nagy lószar."
- Andro
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1823
- Csatlakozott: 2003.07.27. 13:14
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: sajnos még mindig nem Tokióban :(
- Kapcsolat:
Re: Anime zene top 10
1. Zankoku no Tenshi no Thesis - NGE opening
2. Higurashi no naku koro ni - Higurashi no naku koro ni opening
3. WORLD - Death Note opening
4. Change the World - Inuyasha opening
5. Free Bird - Haibane Renmei opening
6. Obsession - Hack://SIGN opening
7. Super Drive - Gravitation opening
8. Ai no Kusabi ending - nem tudom a szám címét
9. Candy, Candy opening
10 Sailor Moon opening
2. Higurashi no naku koro ni - Higurashi no naku koro ni opening
3. WORLD - Death Note opening
4. Change the World - Inuyasha opening
5. Free Bird - Haibane Renmei opening
6. Obsession - Hack://SIGN opening
7. Super Drive - Gravitation opening
8. Ai no Kusabi ending - nem tudom a szám címét
9. Candy, Candy opening
10 Sailor Moon opening
-
- Gyakorlott
- Hozzászólások: 80
- Csatlakozott: 2010.10.22. 10:51
- Nem: Nő
Re: Anime zene top 10
Duvet [ Serial Experiments Lain ]
WISH, Recorded Butterfly [ NANA ]
Toki wo Kizamu Uta [ CLANNAD After Story ]
Kiri- MONORAL [ Ergo Proxy ]
Tell Me What the Rain Knows [ Wolf's Rain ]
Sakana ,Tamagawa, Tsuki no Naifu, Waltz, Split, Fugainaiya, Hachimitsu [ Honey & Clover ]
Higurashi no naku koro ni [ Higurashi no Naku Koro Ni ]
Ichijin no Kaze [True Tears ]
Daydream Syndrome [ Yumekui Merry ]
WISH, Recorded Butterfly [ NANA ]
Toki wo Kizamu Uta [ CLANNAD After Story ]
Kiri- MONORAL [ Ergo Proxy ]
Tell Me What the Rain Knows [ Wolf's Rain ]
Sakana ,Tamagawa, Tsuki no Naifu, Waltz, Split, Fugainaiya, Hachimitsu [ Honey & Clover ]
Higurashi no naku koro ni [ Higurashi no Naku Koro Ni ]
Ichijin no Kaze [True Tears ]
Daydream Syndrome [ Yumekui Merry ]