Kedvenc anime
- Relunx
- Szakértő
- Hozzászólások: 153
- Csatlakozott: 2003.11.07. 23:16
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: In a Hot Spring with My Goddess
A mostani abszolút kedvenc anime mely minden eddigi animét félresöpört amit láttam. Ez az új anime: Eremetar Gerad.
Van benne romantika, akció és kaland. A szereplők mindegyikének megvan a maga stílúsa. Grafikailag Nagyon jó! A zenei aláfestések nagoyn jól sikerültek, de az egészet a japán szinkronhang teszi teljessé! Azt mondanom sem kell hogy az openingje jó pörgös!
Relunx
Van benne romantika, akció és kaland. A szereplők mindegyikének megvan a maga stílúsa. Grafikailag Nagyon jó! A zenei aláfestések nagoyn jól sikerültek, de az egészet a japán szinkronhang teszi teljessé! Azt mondanom sem kell hogy az openingje jó pörgös!
Relunx
Sziasztok!
Kedvenc anime-m a Nausicaa of the Valley of the Wind (meg volt szerencsem a magyar bemutaton moziban latni kb 10-12 eves koromban es a gyonyoru tortenetnek meghatarozo szerepe lett mondhatni az egesz eletszemleletemre) Appleseed (nagyon szep), Ghost in the Shell (bar kicsit lassu valamint en elobb ovastam a Neuromanc-ot mint lattam ezt es nekem semmi uj nem volt emiatt a GitS-ben, ha koppintasnak nem is neveznem (nem tudom melyik keszult elobb), de csak felso kategorianak a kozepet adnam ra es azt is a kiraly stilus es hangulat miatt) GitS Innocence (szinten a szepsege miatt), Elfen Lied (habar sok benne az ertelmetlen eroszak, ha sikerul elhitetni magammal, hogy ez egy tortenet, amit elmeselnek, nem pedig kitalaltak, akkor igen jo, a karakterek nagyon a szivemhez nottek)
Ja, es nagy kedvencem Domo-kun! Ez Japanban nagyon hires, es nemreg kezdett el nagyon nyugatizalodni, de en mar tobb mint egy eve a rabja vagyok, ugyhogy nem divat-rajongo vagyok HAHA! ) Bar nem tudom, hogy anime-nek szamit-e (babfilm) Akinek kell nekem megvan 17 resz+egy ilyen tancos reklamfeleseg, akinek kell elerhetove tudom tenni dc++on vagy personal ftp-n Annak aki nem tudna ki Domo-kun:
http://cardhouse.com/travel/japan/domokun.htm
A Domo-kun update-et is erdemes megnezni.
(ezen a weboldalon kulonben egy amerikai fiatal osztja meg velunk Japanban tett latogatasinak tapasztalatait, tobbek kozot erdemes elolvasni a japan videojatektermekrol keszult osszallitast olyan szovege van, hogy guroltam a nevetestol ) http://cardhouse.com/travel/japan/arcades.htm
Kedvenc anime-m a Nausicaa of the Valley of the Wind (meg volt szerencsem a magyar bemutaton moziban latni kb 10-12 eves koromban es a gyonyoru tortenetnek meghatarozo szerepe lett mondhatni az egesz eletszemleletemre) Appleseed (nagyon szep), Ghost in the Shell (bar kicsit lassu valamint en elobb ovastam a Neuromanc-ot mint lattam ezt es nekem semmi uj nem volt emiatt a GitS-ben, ha koppintasnak nem is neveznem (nem tudom melyik keszult elobb), de csak felso kategorianak a kozepet adnam ra es azt is a kiraly stilus es hangulat miatt) GitS Innocence (szinten a szepsege miatt), Elfen Lied (habar sok benne az ertelmetlen eroszak, ha sikerul elhitetni magammal, hogy ez egy tortenet, amit elmeselnek, nem pedig kitalaltak, akkor igen jo, a karakterek nagyon a szivemhez nottek)
Ja, es nagy kedvencem Domo-kun! Ez Japanban nagyon hires, es nemreg kezdett el nagyon nyugatizalodni, de en mar tobb mint egy eve a rabja vagyok, ugyhogy nem divat-rajongo vagyok HAHA! ) Bar nem tudom, hogy anime-nek szamit-e (babfilm) Akinek kell nekem megvan 17 resz+egy ilyen tancos reklamfeleseg, akinek kell elerhetove tudom tenni dc++on vagy personal ftp-n Annak aki nem tudna ki Domo-kun:
http://cardhouse.com/travel/japan/domokun.htm
A Domo-kun update-et is erdemes megnezni.
(ezen a weboldalon kulonben egy amerikai fiatal osztja meg velunk Japanban tett latogatasinak tapasztalatait, tobbek kozot erdemes elolvasni a japan videojatektermekrol keszult osszallitast olyan szovege van, hogy guroltam a nevetestol ) http://cardhouse.com/travel/japan/arcades.htm
Szijó! Hát,én megnézek minden stílusú Animét, kivéve a hentai-t!(vagy mit ) Eddig leginkább a Magic Girl-ös dolgok kötöttek le leginkább,de mostanság igyekszem megismerkedni több Animmel is! Az eddigi nagy kedvenceim,és amiket mindenképp ajánlok mindenkinek:
1:Sailor Moon (ebből a legszebb sorozat a Sailor Stars)
2:Ah! My Goddess
3:Elfen Lied (kizárólag 18 éven felülieknek,igaz én 17 vagyok )
4:Kamikaze Kaiotu Janne
-----
1:Sailor Moon (ebből a legszebb sorozat a Sailor Stars)
2:Ah! My Goddess
3:Elfen Lied (kizárólag 18 éven felülieknek,igaz én 17 vagyok )
4:Kamikaze Kaiotu Janne
-----
Hahh...Elfen Lied! Teljesen egyetértek veled,engem is megbabonázott,de ez nem is a megfelelő szó erre,inkább "fejbevágott"!!!nesratta írta:Jelenleg teljesen megbabonázott az Elfen Lied.
De emellett imádom a következőket: Inuyasha, Yu Yu Hakusho.
- infectedmann
- Gyakorlott
- Hozzászólások: 52
- Csatlakozott: 2006.02.21. 19:32
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Nehez egy toplista oszeallitasa, mert mindig lemarad egy-ket mu, aminek pedig fent lenne a helye. Szoval nalam a Now and Then, Here and There, a Zeta Gundam, a Fullmetal Alchemist, Victory Gundam es a Mysterious Cities of Gold a top 5, de most nezem a SDF Macrosst es a Space Battleship Yamatot, ugyhogy egyetlen pozicio sincsen bebetonozva. (A fenti felsorolas kupac termeszetu es nem mutat ala-folerendeltsegi viszonyt.)
- Xellosgirl
- Profi
- Hozzászólások: 292
- Csatlakozott: 2005.12.17. 12:19
- infectedmann
- Gyakorlott
- Hozzászólások: 52
- Csatlakozott: 2006.02.21. 19:32
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Kiemelnék párat a 10-es listámról ^^
Elfen Lied (Igen, jó véres/brutális, de nekem nem emiatt tetszett csak. Egyszerűen hihetetlenül megszerettem a szereplőket, és izgultam minden részben épp eleget ^^)
Card Captor Sakura (Na ez egy igazán aranyos anime, nagyon szeretem. Nem tudom igazán mi fogott meg benne, de minden részét éveztem, és Sakura nagyon kawaii~)
Full Moon wo Sagashite (Hihetetlen, mennyire átmegy vidám kis animéből -persze nem teljesen vidám, a halál közelsége mindig ott lebeg- gyönyörű drámai animévé...*sniff *sniff ^^)
Magical Girl Lyrical Nanoha / A's (Ez is egy magical-girl anime, de eléggé különbözik a legtöbbtől...nagyon jók benne az akciórészek, a varázsfegyverek (Intelligent Device), és a sztor sem rossz!/mondjuk a sok fan-service elég furcsán veszi ki magát :P/)
Angelic Layer (Ezt egyszerűen csak jó volt nézni...valahogy nagyon bejött a tournament-feeling a harcoknál. Imádtam ^^)
Elfen Lied (Igen, jó véres/brutális, de nekem nem emiatt tetszett csak. Egyszerűen hihetetlenül megszerettem a szereplőket, és izgultam minden részben épp eleget ^^)
Card Captor Sakura (Na ez egy igazán aranyos anime, nagyon szeretem. Nem tudom igazán mi fogott meg benne, de minden részét éveztem, és Sakura nagyon kawaii~)
Full Moon wo Sagashite (Hihetetlen, mennyire átmegy vidám kis animéből -persze nem teljesen vidám, a halál közelsége mindig ott lebeg- gyönyörű drámai animévé...*sniff *sniff ^^)
Magical Girl Lyrical Nanoha / A's (Ez is egy magical-girl anime, de eléggé különbözik a legtöbbtől...nagyon jók benne az akciórészek, a varázsfegyverek (Intelligent Device), és a sztor sem rossz!/mondjuk a sok fan-service elég furcsán veszi ki magát :P/)
Angelic Layer (Ezt egyszerűen csak jó volt nézni...valahogy nagyon bejött a tournament-feeling a harcoknál. Imádtam ^^)
- HellRaiseR
- Törzskommentelő
- Hozzászólások: 366
- Csatlakozott: 2006.01.20. 20:05
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: főváros
- Kapcsolat:
- IloveRenji
- Fórummániás
- Hozzászólások: 1575
- Csatlakozott: 2005.10.24. 21:06
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Pt.Pleasant Beach Arcade (lélekben ottmaradtam)
- Kapcsolat:
Volt először a Sailor Moon(nem tudom,most tetszene-e,tizenévesen nagyon megfogott),Üjabban Trigun,Cowboy Bebop,Wolf's Rain,Elfen Lied,Bleach,Yu Yu Hakusho.Lehet hogy majd még idejön a Gakuen Heaven is,az Ergo Proxyból még csak két részt láttam,úgyhogy még nem tudom,vagy rajongó leszek,vagy nagyon fogom utálni.
Hanatarou desu.
- Xell
- Sensei
- Hozzászólások: 514
- Csatlakozott: 2003.11.24. 16:21
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Bp.
- Kapcsolat:
Hát, ha azt nézem, hogy hosszú idő alatt melyik az az anime, ami nagyon tetszett, nem unom meg többszöri nézésre, és mindig kihat a lelkemre, és nem akarok tőle megszabadulni, az a Slayers, Love Hina, meg az Air. Azért ezt a hármat mondom, mert ezeket már nagyon régóta ismerem, és azóta csak jobban szeretem őket.
Lolrus presidenshul canditate, four moar buckets
- Black Winged
- Haladó
- Hozzászólások: 49
- Csatlakozott: 2006.02.04. 10:20
- Tartózkodási hely: iskolának nevezett állatkert