Júniusban olvastam
Sherrilyn Kenyon: Végzetes ölelés-Sötét vadász 3. 10/10 (paranormális fantasy)
Ezzel a kötettel Kenyon bekerült a nagy kedvenceim közé. Tetszett a mitológiával, történelemmel, fantasyval kevert egyedien megalkotott jól kidolgozott világ. Cinikus humor továbbra is isteni. Történet izgalmas, akciódús, szívbemarkoló. Ward könyveihez hasonlóan itt is egyre több kedvenc szereplőt lehet találni, emiatt a sztori is egyre jobb lesz. Sunshine eleinte nem volt szimpatikus, de a végére már vele sem volt bajom. Könyv vége meg olyan ami után nagyon nehéz lesz a várakozás a következő kötetekig. Már most olvasnám Zarek, Wulf, Vane, Valerius, Acheron és Nick könyvét. Kihagyhatatlan sorozat.
Brenda Joyce: Halálos vágy-Halálos 4. 10/10
(20. század eleji romantikus krimi)
Nagyon megszerettem ezt a sorozatot. Hart egy álompasi.
Francesca a sorozat elején a minden lében kanál viselkedése miatt még nem volt szimpatikus, de már őt is megkedveltem. Francesca, Hart és Bragg szerelmi háromszöget izgalmassá tette Bragg feleségének feltűnése, akit 4 éve nem látott. Gyűlöli a hűtlen nőt, de vonzódik is hozzá. Connie és Montrose remélem kibékülnek. Drukkolok Evannak, hogy összejöjjön Maggievel, nagyon összeillenek, de Bartolla szerintem még sokszor befog kavarni nekik. Jó lenne ha Evannak sikerülne rendeznie az adósságait . Nem örülnék neki, ha megölnék. Krimi szál is jó volt. Nagyon várom a következő részt , érdekel ki és miért tette tönkre Sarah műtermét. Jó lenne ha jövőre a Deadly sorozat maradék 3 kötete is megjelenne. Utána a Bragg sagát is szívesen olvasnám magyarul. Előzmény is nagyon jó lehet. Ezt a sorozatot mindenkinek ajánlom, megérdemelne nagyobb népszerűséget.
Tsugumi Ohba – Takeshi Obata: Death Note – A halállista VII. – Helyzet 10/9
L és Light beszélgetését az esőben nagyon hiányoltam, emiatt nem adtam meg rá a 10 pontot.
Christine Feehan: Sötét herceg-Kárpátok vámpírjai 1. 10/8
(paranormális fantasy)
Első köteten még nagyon érződik, hogy bevezető és, hogy a 90-es évek végén íródott . Írónőnek is ez volt az első könyve amit megírt. Történet vontatott ( szerencsére nem annyira mint Karen Chance). Szex leírás unalmas. 2 főszereplőt sem lehet könnyen megkedvelni. Mikhail állandó birtoklási vágya és kicsimezése hosszútávon nagyon idegesítő. Könyvben elég sok a helyesírási hiba és a mentális párbeszéd amik miatt nehézkessé válik az olvasás. Történetben sem történik még sok minden, alvás, szex, harc ismétlődik végig benne.
Háttértörténet viszont érdekes, világ is eléggé darkos. Sztori meg biztos egyre jobb lesz majd. Ha nem így lenne akkor nem tartana a sorozat már a 21. kötetnél és nem nyert volna sok díjat. 2. kötet pl. eléggé magas pontszámot kapott külföldi értékelések alapján. Jacques, Aidan és Gregori is sokkal szimpatikusabbak mint Mikhail. Őket én már az első rész alatt megkedveltem, érdekel mi lesz velük. A sorozatot az is egyedivé teszi, hogy a kötetek között több év is eltelik. 4. rész már Mikhailék lányáról fog szólni. Történet nem a vidámabbak közé tartozik, drámaibb, szereplőknek sok szenvedésen kell átmenniük mire megtalálják a boldogságot. Szerintem ez is jó sorozat lesz amint beindul a történet, én látom benne a fantáziát , nagyon várom a folytatást. Két főszereplő és a bevezető könyv gyengesége ellenére nem untam a sztorit, legjobban azokat a jeleneteket szerettem amikben Jacques és Gregori szerepelt.
Érdemes folytatni a sorozatot, nem szabad elsőre leírni.
Catherine Anderson: Megsebzett szív-Kendrick/Coulter 1. 10/8(21. századi romantikus)
Lírai, szomorú hangulatú könyv. Lányt megverték , megerőszakolták, rettegésben élt. Fiú elvesztette a családját egy autóbalesetben, emiatt alkoholba fojtotta a bánatát. A két szereplő több évnyi szenvedés után a könyv elején összetalálkozott és végre megismerhették a boldogságot. Érdemes elolvasni.
Heather Graham: Álarcos -Viktóriánus tündérmesék 1. 10/7
( 19. századi romantikus)
Graham történelmi könyvei sokkal jobbak, de ez is tetszett. Régészet is érdekel. Jó volt, hogy ebben a könyvben is szerepet kapott ez a téma.
Könnyed olvasmány a nyári napokra.
Bertrice Small: Tiltott örömök-Csatorna 2. 10/4
(21. századi romantikus)
Előző kötethez képest picivel jobb. Bepillantást nyerhettünk az írók, szerkesztők életébe. Szex leírás viszont nem jön be, sokszor eléggé taszító.
Bertrice Small: Váratlan örömök-Csatorna 3. 10/2
(21. századi romantikus)
Nem szólt semmi másról csak szexről, szereplők sem voltak szimpatikusak. Tele volt b és f-el kezdődő szavakkal. Első kötet viszont még ennél is rosszabb és taszítóbb volt. Egyedül az volt a pozitívum ebben a könyvben, hogy Velencében is játszódott.
Anyukám olvasta
Sherrilyn Kenyon: Éjféli vad 10/10
Sherrilyn Kenyon: Álomszerető 10/9
Heather Graham: Álarcos 10/8
Fülszövegek itt:
http://elhaym.wordpress.com/2010/07/29/ ... stam-2010/