Re: MMORPG
Elküldve: 2013.02.08. 15:55
TROLOLOPéter írta:Ilyen már régóta van, úgy hívják Warhammer 40k. =)Sárkánybaby írta:De bakker, elfek sci-fi köntösben...
TROLOLOPéter írta:Ilyen már régóta van, úgy hívják Warhammer 40k. =)Sárkánybaby írta:De bakker, elfek sci-fi köntösben...
A Daevák a félistenek (ami lehet Elyos és Asmodiai is), viszont a párhuzam az elfek felé húzza őket. (Egy Elyos meg kinézhet... nagyjából bárhogy, a "füldolog" nem vonatkozik rájuk.)Péter írta:Rossz hasonlat. Ha jól tudom az Elyosok félistenekké lett emberek, és leginkább angyalszerűek. Az Eldák humanoid faj, magasak, hegyes fülűek, arisztokratikusak, és szokás szerint a legnyomorultabb sorsuk van (kihalás felé sodródnak). Már ránézésre látszik, hogy egy az egyben a high elfek lettek átemelve, a Fantasyból.
Nem sokat játszottam az Aion-al, de a fülek azért elég fontos részei az elfeknek, mint ahogy a vékony, törékeny test is. Egy ork is furcsa lenne zöld bőr és izmok nélkül, vagy egy törpe, ha ugyanakkora lenne, mint egy ember. =)Sárkánybaby írta:A Daevák a félistenek (ami lehet Elyos és Asmodiai is), viszont a párhuzam az elfek felé húzza őket. (Egy Elyos meg kinézhet... nagyjából bárhogy, a "füldolog" nem vonatkozik rájuk.)
Pont ezt emlegette egyik ismerősöm öccse is anno, eufórikus hangon, hogy ez majd mekkora dobás lesz, milyen új irányba viszi tovább a szerepjátékokat. =D Valamiért a Dreadlord egyik beszólása jutott most erről eszembe, hogy: "If I have wings, why am I always walking?"Sárkánybaby írta:Az angyalság meg... az, hogy tud az ember durván egy percig repülni... nagy kaland, ezzel az erővel a kamaelek is angyalok. :P Istenem, azt várta attól a játéktól mindenki, hogy szabadon lehet repülni, és mi az egyetlen dolog, amit nem lehet? Szabadon repülni.
Nem, én úgy értettem, hogyha a kecsesség, meg a fülek határozzák meg az elfeket, akkor Aionban a határ a csillagos ég. Ott nem lehet azt mondani, hogy "hegyes a füle, akkor elf", mert igazából minden Elyos és Asmo ember. Igen, a szürke bőrű, vörös szemű, karmos, gerincén végig sörényes Asmodiai is.Péter írta:Nem sokat játszottam az Aion-al, de a fülek azért elég fontos részei az elfeknek, mint ahogy a vékony, törékeny test is. Egy ork is furcsa lenne zöld bőr és izmok nélkül, vagy egy törpe, ha ugyanakkora lenne, mint egy ember. =)
WAH ne is mondd. L2-ben még oké is, mivel a kamaeleknek csak egy szárnya van (bár van egy ötperces, kétszárnyas, röpképtelen, ugyanakkor bivalyerős transzformjuk). De ott is, ahogy behozták a Gracia kontinenst, és hogy ott lehet repülni bárkinek, folyton az jut eszembe: és Aden fölött miért nem? (Valószínűleg amúgy azért, hogy ne vesszen el a várurak és erődtulajdonosok kiváltsága, akik tudnak wyvernen utazni. De akkor is.)Péter írta:"If I have wings, why am I always walking?"
Amúgy Peti, azt hogy csinálod, hogy bár szerinted a Blizzard egy "lenyúlós" cég és gagyik a játékaik, mégis kis túlzással betéve ismered a War 3 - SC 1-2 - WoW hármasukat, most már "catchphrase"-re pontosan is? XDPéter írta:Valamiért a Dreadlord egyik beszólása jutott most erről eszembe, hogy: "If I have wings, why am I always walking?"
WoW-ban volt az, hogy a Burning Crusade kiegészítő egyik nagy újítása volt a szárnyas mount, viszont repülni csak az abban a kiegészítőben megjelent új kontinensen (Outland) volt megengedett, a "régi világban" nem. Ezt már akkor is hiányolták a játékosok, de azzal volt magyarázva, hogy baromi nagy meló lenne átszabni az egész világot, hogy a két bazi nagy régi kontinens is "repüléskompatibilis" legyen, ezért inkább más dolgokkal foglalkoztak. Persze a szájtépés megtette a hatását és mivel a Cataclysm kiegészítő sztorija amúgy is arról szól, hogy kis túlzással "szétreped" a régi világ és nagy változtatásokat kellett eszközölniük a régi kontinensek terepein, ezért úgy voltak vele, hogy egye fene, akkor a repülést is megoldják. A lol az, hogy valóban, most már szinte bárhol repülhetsz, kivéve azt a négy zónát, amiket még a Burning Crusade idején csaptak hozzá a régi kontinensekhez. (Tehát nem Outlandes területek, konkrétan az akkor megjelent két új faj kezdő zónái.) A mai napig nem értem, hogy ott miért tiltott a dolog, az a négy zóna viszonylag kicsi, szerintem semmibe nem került volna nekik azokat is úgy megcsinálni, hogy lehessen rajtuk repülni.Sárkánybaby írta:De ott is, ahogy behozták a Gracia kontinenst, és hogy ott lehet repülni bárkinek, folyton az jut eszembe: és Aden fölött miért nem? (Valószínűleg amúgy azért, hogy ne vesszen el a várurak és erődtulajdonosok kiváltsága, akik tudnak wyvernen utazni. De akkor is.)
Ez mi? A "materialt" becézed így? XD Mert akkor tudom, WoW-ban tényleg van ilyen, spawnol egy növény vagy érc és azokat egy herbalista vagy bányász "kiszedheti a földből".Sárkánybaby írta:Ebben a játékban is lehet matit gyűjteni (asszem WoW ilyen még)...
Egyszerű, ha már bírálok egy céget, vagy a termékeit, akkor nem árt ugye ismerni azokat, legalább néhány óra gameplay erejéig, másképp elég érdekes lenne véleményt formálni. =)Titkos írta:Amúgy Peti, azt hogy csinálod, hogy bár szerinted a Blizzard egy "lenyúlós" cég és gagyik a játékaik, mégis kis túlzással betéve ismered a War 3 - SC 1-2 - WoW hármasukat, most már "catchphrase"-re pontosan is? XD
Jó, de L2-ben simán van repülés, ez a kifogás minálunk baromi gyenge lenne.Titkos írta: de azzal volt magyarázva, hogy baromi nagy meló lenne átszabni az egész világot, hogy a két bazi nagy régi kontinens is "repüléskompatibilis" legyen, ezért inkább más dolgokkal foglalkoztak.
Aha, az a mati. Még mindig Lineage 2: ott egy kicsit (?) másként vannak a dolgok. Csak a gyártós törpe gyárt (van másik kasztjuk, spoilos), és kétféle mati van. Alapmati és keymati. Az alapmati bármihez jó, legyen az fegya, ruha, vagy kiegészítő. A keymati más, minden fegyához/ruhához/kieghez kell a saját keymatija (plö mondjuk Dark Crystal robe-hoz a "Sealed Dark Crystal Robe Fabric" cö keymatiból kell valami 13). A matikat (legyen keymati vagy alapmati) bárki összeszedheti, de a leghatékonyabb a spoilos törpe, aki nagyságrendekkel jobb a dologban. Továbbá ugye a reci (=recept :P) sem a fán terem, azt is ki kell ütni. Vagy spoilozni. Utóbbi megbízhatóbb/hatékonyabb, feltéve, hogy a szerver spoil rate-je nem egy rohadék. *Köhm* Dragon Network *köhm*.Titkos írta: Ez mi? A "materialt" becézed így? XD Mert akkor tudom, WoW-ban tényleg van ilyen, spawnol egy növény vagy érc és azokat egy herbalista vagy bányász "kiszedheti a földből".
Én ezt igazából meg tudom érteni, végülis valahogy csábítani kell a népeket, annyi már az MMORPG, mint égen a csillag, ráadásul rengeteg az ingyenes ezek között. Plö a múltkor néztem az egyik Wildstar videót (fúúú kezdődik lassan annak is a bétája!), és az Explorer kaszt... hát benne van a nevében, felderítő. És így nézem... nézem... ez bakker olyan, mint a Guild Wars 2-ben a vistázás. (Jó, persze, NCsoft, NCsoft, persze, hogy van közük egymáshoz.) És azzal hirdeti itt-ott magát, hogy teljesen új játékélményt hoz, megváltoztatja az MMOk világát. Mit ne mondjak, a GW2-ről is ezt mondták, és bár amennyit láttam belőle, az alapján tényleg rohadt jó játék, barátnőm viszont mégis inkább L2-ben grindel velem. XD Szerintem sokszor nem is az innovatív tartalom dönt, hanem az újrajátszhatóság. Még mindig csak a Lineage 2-t veszem elő. Ismerek... 3 MMORPG-t jobban, és másik x-szel barátkoztam már. De én még annyi kasztot nem láttam, mint ami az L2-ben van. Hat fajra 36 kaszt. Jó, persze, lehet mondani, hogy vannak summonerek, vazsik, tankok, anyámtyúkja, de mindegyik különbözik. Ellenben ott van az Aion, mindegy, hogy Asmo vagy Elyos a sorcim, a skilljei kopp ugyanazok. (Jó, ezt a hülye nyolckasztos felosztást a Lineage 2 is felvette, de a legutóbbi koreai frissítés gyorsan szétbontotta 34-re.)Péter írta:ahogy sokan kész legendának állítják be a játékaikat, mint ha valami nagyon új dolgot találtak volna ki, ami előtte még sose volt. Ugyan ez a bajom, a Rockstaral.