Elküldve: 2004.08.11. 23:37
jaja és a Bethesda Softwork ( jól írtam?) készíti, akinek már volt legalább egy jó dobásuk (gyk Morrowind)
FALLOUT 3 !!! emberek
FALLOUT 3 !!! emberek
Szerintem lesznek benne hasonlók. Bár az elborult especial encounterk inkább a 2-re jellemzőek. Az egyben "szelídebbek" voltak.pl találunk-e lezuhant Star Trek shuttle-t a wasteland közepén, vagy találkozunk-e a Monty Pyton filmek jeleneteivel?
Az üzletrõl...
Csak a brand vonzott téged, vagy a sorozat rajongója is vagy? Játszottál az első két résszel?
Az első két résszel többször is játszottam, viszont a Tactics-szel, illetve a Brotherhood of Steellel csak felületesen foglalkoztam. Amit nagyon szeretek a játékban, az az atmoszférája, hangulata és a szerepjátékos jellege. Az első két rész lehetőséget adott egy személyiséggel való játékra. Én voltam a srác, aki rácsodálkozott a pusztára, megpróbál túlélni és igyekszik segíteni az emberiséget a túlélésben. Többször is végigjátszhattad a játékot, különböző módokon. A karakter rendszer és a választások lehetősége fantasztikus volt.
Ti mentetek az Interplayhez, vagy ők jöttek hozzátok?
Mi mentünk hozzájuk elsőként.
Mennyi ideig tartott az egyezkedés?
Nem sokáig, a kezdetektől fogva egyetértettünk.
Tudtok róla, hogy milyen más cégek tettek ajánlatot? Sokan azt hitték, hogy a Fallout licensz a Troika-nál és/vagy az Obsidiannál fog kikötni.
Õszintén megvallva erről semmit sem tudok.
Érdekeltek voltatok az MMORPG licenszének megszerzésében is? Ha nem, akkor miért?
Az Interplay meg akarta tartani ezeket a jogokat, és nem különösebben passzoltak a terveinkkel, tehát beleegyeztünk, hogy tartsák meg.
Kikötése volt az Interplay-nek, hogy mindenféle on-line Fallout tartalom hozzájuk tartozzon, mely kihatással lehet a Fallout 3. esetleges multiplayer tartalmára?
Nem, ők csak az MMO jogokat tartották meg. Vagyis csinálhatunk on-line tartalmat a játékainkhoz.
Az Interplay logoja szerepelni fog a Fallout 3 dobozán?
Nem tudom. Messze, nagyon messze vagyunk attól, hogy a dobozon lévő logok miatt aggódjunk.
A játék...
A Fallout 3 tartalmazni fog valamilyen elemet a Black isle Studios által fejleszlett, majd abbahagyott Van Buren projektnevű játékából? Bizonyos információk szerint majdnem kész volt.
Nem, tiszta lappal indulunk.
Ugyaz a története lesz, mint a Black Isle Studios Fallout 3-ának?
Nem tudom pillanatnyilag, mindenesetre kétlem.
Vannak terveitek arra nézve, hogy ex-Black Isle-osokat alkalmazzatok a játék fejlesztése során?
Céges tervek nincsenek, viszont minden megtörténhet ebben a szakaszban.
A press-release-ban azt mondtátok, hogy a Fallout 3-at párhuzamosan fejlesztitek a következõ Morrowinddel. Ugyanarra az engine-re fognak épülni?
Kifejlesztettünk néhány új technológiát, amelyeket különböző játékokhoz is lehet alkalmazni, tehát ennek használatát tervezzük. Ez nem a Morrowind engine-je lesz.
A Morrowind egy FPS, real-time akció-rpg volt. A Fallout és a folytatásai izometrikus nézetűek voltak, TP nézetű, körökre osztott RPG. Milyen lesz a Fallout 3?
Még korai errõl beszélni, több választásunk is van.
A Fallout egy RPG-hez képest rengeteg különleges elemet tartalmazott, többek között a kiterjedt perk-rendszert és a darkos képregény stílusú hangulatot. Jelen lesznek a folytatásban?
Ó igen! Nagyon valószínű. "Bloody Mess" a legjobb perk, amikor az ellenfeleid ultra-brutális módon halnak meg.
A Morrowind egy óriásira hízott játéktérrel rendelkezik. Ilyesmire számíthatunk a Fallout esetében is?
Még túl korai erről nyilatkozni.
Lesz az Interplay-nek bármilyen beleszólása a fejlesztésbe?
Teljes hatalmunk van a projekt felett.
És a rilízrõl...
A Fallout egyike a legjobban szeretett frencsájzoknak, aggódtok, hogy sikerül-e megfelelni a játékosok elvárásainak?
Amiatt aggódom, hogy a saját elvárásainknak feleljünk meg. Nagyon komolyan vesszük ezt az egészet, és kritikusabban szemléljük, mint a fanok. Nagyon figyelmesen kezeljük a frencsájzokat. Azt hiszem az emberek megnézhetik, milyen bánásmódban részesítettük az Elder Scrolls-t, és most ugyanezt kívánjuk megadni a Falloutnak. Van egy kisebbség, amelyik meg akar ölni minket csak azért is, mert a frencsájzhoz jutottunk - de ők Peter Jacksont is meg akarták ölni, tehát egyszerűen figyelmen kívül hagyjuk õket és egy nagyszerű játékot fogunk készíteni, amivel nagyon jó lesz játszani.
A Bethesda által kötött licensz-megállapodás PC-re, konzolokra handheld masinákra és más médiákra is vonatkozik. Melyik platformra fog elsőként érkezni a Fallout 3?
Túl korai erről beszélni. Jobban szeretjük, ha egy időben minél több platformon jelentetjük meg a játékainkat, de ez nem mindig lehetséges.
A PC játékosok egy része kétkedéssel fogadja a tényt, hogy egy időben történik a fejlesztés PC-re és konzolra, vagyis nem lesz annyira kidolgozott a játék mint a PC-s RPG-k. Mit tudsz mondani ezekkel a félelmekkel kapcsolatban?
Játsszál a Morrowinddel PC-n és XBoxon. Aki azt mondja, hogy egy konzol RPG nem lehet kidolgozott, egyszerűen nem játszott velük eleget. A platform 100%-ig lényegtelen.
Ja, ez igaz.Bár megemlíteném hogy a Bloody Mess nem perk volt, hanem trait.
Nem csoda, hogy nem tudott sokmindent mondani, hiszen még meg sem kezdték a fejlesztést. Méghogy a doboz!Szép hosszú, de sajna semmitmondó a duma.
Én is úgy tudom, nekem az első karakterem Tremere volt, úgyhogy valszeg azt fogok indítani. Vagy Brujah-t, ha inkább gyakni akarokÉn simán Lassombrát indítanék elsőre, vagy Assamitát, de szerintem csak kamarillás klánok közül lehet majd választani. Akkor meg Tremere, vagy Brujah...
Akkor neki már megvan. Csak meg kell beszélni vele, hogy másolja le. Vagy nem megoldható?egyik fórumon olvastam, hogy egy fan amerikából hozatott magának...
Az avatárod is hasonlít egy Gangrel-re - amúgy nagyon kawaiiHozzám a Gangrel klán áll a legközelebb..
Tehát ilyennel indulok..
Hmm.. nem is tudtam, hogy Naruto a Grangel klánba tartozik... XDDKain írta:Az avatárod is hasonlít egy Gangrel-re - amúgy nagyon kawaiiHozzám a Gangrel klán áll a legközelebb..
Tehát ilyennel indulok..
Hát nem szomorú?Troikáék szeretnék megragadni a Fallout egyedi hangulatát, aromájából áthozni lényeges elemeket. Bár nagymértékű eltérések adódhatnak, azt azért hangsúlyozta Leonard, hogy dizájn és játékrendszer szempontjából az új alkotásuk a Fallout szellemi örököse. Igen érzékenyen érintette őket, hogy a Fallout 3 projekt a Bethesdánál landolt. Semmi bajuk a Bethesdával, csak úgy érezték magukat, mint egy anya, kitől elvették szeretett csemetéjét, majd pedig kényszerítették, hogy végignézze az eladásra rendezett árverést. ’A Fallout a mi gyermekünk volt – mondja Leonard –, hogy az Interplay birtokolta a jogokat, azt csupán technikai formalitásnak tekintettük.’
Remélem is.Kombinálni akarják a rémes történetű, de kitűnő harcrendszerű Temple of Elemental Evil (ebből kiadói parancsra ki kellett vágniuk a legszuperebb hangulatú gonosz részt!!) és a kitűnő történetű, de gyenge grafikájú Arcanum legjobb tulajdonságait. A remélt eredmény egy IstenDurva hidegen büntető RPG lesz.
Hajrá! Én hiszek!Amíg létezik a veterán közösség, mely végig izgulta, végigsírta és nevette a Fallout I. és II. szentté avatott részeit, addig lesznek hívők, hogy igaz hitükkel táplálják a Troika hagyománytisztelő isteneit. És elkészüljön minden idők legnagyobb wastelandes szerepjátékának modern manifesztációja, a
Troika Post Apocalyptic Game!