Top 5 Anime
1. Chrno Crusade
2. Rurouni Kenshin-Tsuioku Hen , Fruits Basket (annak ellenére,hogy nincsen befejezve és ez borzalmasan idegesít ), Rose of Versailles , Gits-ek , Fate-stay night. Rurouni Kenshin-Tsuioku Hen
3. Air , Hana yori Dango , Inuyasha , FMP-összes.
4. Mai-Hime , Haibane Renmei , Hayao Miyazaki filmek.
5. Bleach ( Mert lecsúszott! ) Ouran Koukou Host Club ( bár egyre feljebb lépeget )
A teljesség igénye nélkül. Az első hely állandósult az tuti, nagyjából a többi is
2. Rurouni Kenshin-Tsuioku Hen , Fruits Basket (annak ellenére,hogy nincsen befejezve és ez borzalmasan idegesít ), Rose of Versailles , Gits-ek , Fate-stay night. Rurouni Kenshin-Tsuioku Hen
3. Air , Hana yori Dango , Inuyasha , FMP-összes.
4. Mai-Hime , Haibane Renmei , Hayao Miyazaki filmek.
5. Bleach ( Mert lecsúszott! ) Ouran Koukou Host Club ( bár egyre feljebb lépeget )
A teljesség igénye nélkül. Az első hely állandósult az tuti, nagyjából a többi is
- Xellosgirl
- Profi
- Hozzászólások: 292
- Csatlakozott: 2005.12.17. 12:19
- ttbocx
- Haladó
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2005.12.20. 18:17
- Tartózkodási hely: Brno-CR/ Revkomarom-SR
- Kapcsolat:
az en top 5-om mar fenn van a fooldalon is, de sajnos mivel oda nemlehet olyan animet beirni amirol nincs ismerteto, vagy legalabbis meg nemjottem ra hogyan ezert ide is beirom oket egy kisebb valtoztatassal:
#1: Saint Seiya (Sorozat, filmek), Kidou Senshi Gundam SEED, Ouran Koukou Host Bu
#2: Shingetsutan tsukihime, Hitsuj no uta, Full Metal Panic? Fumoffu, Yakitate Japan, Midori no hibi, stb.
#3: Tsubasa Reservoir Chronicle 1-2, Black Lagoon, Sekai no Senki stb.
#4: Hellsing, Gantz, RahXephon, Eureka 7, Fate/ Stay Night, Shakugan no Shana, stb.
#5: Serial Experimens Lain, Noir, Escaflowne, El Hazard Magnificient World 1, X 1999/ X TV, Lamune, stb.
A stb. azert talalhato majdnem az osszes sor vegen, mert nagyon sok animet lattam mar, es nehez besorolni oket egy top 5-be
#1: Saint Seiya (Sorozat, filmek), Kidou Senshi Gundam SEED, Ouran Koukou Host Bu
#2: Shingetsutan tsukihime, Hitsuj no uta, Full Metal Panic? Fumoffu, Yakitate Japan, Midori no hibi, stb.
#3: Tsubasa Reservoir Chronicle 1-2, Black Lagoon, Sekai no Senki stb.
#4: Hellsing, Gantz, RahXephon, Eureka 7, Fate/ Stay Night, Shakugan no Shana, stb.
#5: Serial Experimens Lain, Noir, Escaflowne, El Hazard Magnificient World 1, X 1999/ X TV, Lamune, stb.
A stb. azert talalhato majdnem az osszes sor vegen, mert nagyon sok animet lattam mar, es nehez besorolni oket egy top 5-be
"And then...
I'm glad I found true friends"
[Battle Royal - Kawada/ Keiko]
I'm glad I found true friends"
[Battle Royal - Kawada/ Keiko]
- Slayer-Huntress
- Haladó
- Hozzászólások: 27
- Csatlakozott: 2006.11.08. 18:38
- Tartózkodási hely: Galaxy
Hát olyan hogy top 5 nincs is igazán. Túl sokat szeretek és nem igazán tudok dönteni. Nah de a topic kedvéért =p
1. Eureka7, Full Metal Alchemist, Ouran
2. Chrno Crusade, Last Exile, Gungrave, Wonderful Days, CB
3. Trigun,Samurai Champloo,Wolf's Rain, Hoshi no koe
4. Midori no hibi, School Rumble S1, Love Hina, He is my master :>
5. Db trilogy =P
Nah jó egy 5-ös lista ha nagyon kellene választanom a fentiek közül =PP
1. Fma
2. Eureka7
3. Gungrave
4. Ouran
5. Wolf's Rain
Bones Über alles!
1. Eureka7, Full Metal Alchemist, Ouran
2. Chrno Crusade, Last Exile, Gungrave, Wonderful Days, CB
3. Trigun,Samurai Champloo,Wolf's Rain, Hoshi no koe
4. Midori no hibi, School Rumble S1, Love Hina, He is my master :>
5. Db trilogy =P
Nah jó egy 5-ös lista ha nagyon kellene választanom a fentiek közül =PP
1. Fma
2. Eureka7
3. Gungrave
4. Ouran
5. Wolf's Rain
Bones Über alles!
- Sephiroth
- Profi
- Hozzászólások: 324
- Csatlakozott: 2006.09.26. 09:30
- Tartózkodási hely: In the Lifestream
Hát, én is gondban vagyok, de nézzük akkor a jelenlegi top5öt:
1: Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan (minden lehetséges szempontból csillagos ötös, A MESTERMŰ, pont)
2: Mobile Suit Gundam Seed ( Háború, oriásrobot, jellemrajz, dráma. mi kell még?)
3: Neon Genesis Evangelion (A filozófikus anime-k ősapja, máig nem sikerült ezen a téren felűlmúlni)
4: Serial Experiments Lain ( A leghangulatosabb mű amit láttam, pszichó-para és hatásos társadalomkritika egyben)
5: Fruits Basket ( Az emberi viszonyok remek ábrázolása miatt még a történet hiányát is elnézem neki)
1: Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan (minden lehetséges szempontból csillagos ötös, A MESTERMŰ, pont)
2: Mobile Suit Gundam Seed ( Háború, oriásrobot, jellemrajz, dráma. mi kell még?)
3: Neon Genesis Evangelion (A filozófikus anime-k ősapja, máig nem sikerült ezen a téren felűlmúlni)
4: Serial Experiments Lain ( A leghangulatosabb mű amit láttam, pszichó-para és hatásos társadalomkritika egyben)
5: Fruits Basket ( Az emberi viszonyok remek ábrázolása miatt még a történet hiányát is elnézem neki)
God's in his heaven, All's right with the world
- IloveRenji
- Fórummániás
- Hozzászólások: 1575
- Csatlakozott: 2005.10.24. 21:06
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Pt.Pleasant Beach Arcade (lélekben ottmaradtam)
- Kapcsolat:
Nalam csak az elso 3 biztos..a tobbi meg tuti valtozhat..de 5..olyan keveske
1. Samurai Champloo, gondolkodas nelkul, az egyetlen anime ami drog szinten ment nalam, nem birtam abbahagyni, es minden pillanatat imadom..
2. Grave of the Fireflies, Hoshi no Koe, mert gyonyoruek es kimeletlenul megrikattak..
3.Bleach (nokomment, en akkoris szeretem..)
4. Na igen, itt kezdodnek a gondok..Honey and Clover, Loveless, Air..
5.FMA, Chrno Crusade, MaiHime..de a 4.es 5.kozott valojaban sok kulonbseg nincsen (es tudom h egyet kene irnom, de ezek kozt nem nagyon tudok donteni..)
1. Samurai Champloo, gondolkodas nelkul, az egyetlen anime ami drog szinten ment nalam, nem birtam abbahagyni, es minden pillanatat imadom..
2. Grave of the Fireflies, Hoshi no Koe, mert gyonyoruek es kimeletlenul megrikattak..
3.Bleach (nokomment, en akkoris szeretem..)
4. Na igen, itt kezdodnek a gondok..Honey and Clover, Loveless, Air..
5.FMA, Chrno Crusade, MaiHime..de a 4.es 5.kozott valojaban sok kulonbseg nincsen (es tudom h egyet kene irnom, de ezek kozt nem nagyon tudok donteni..)
1. Air
2. Samurai Champloo
3. Bleach
4. Elfen Lied
5. Chrno Crusade
2. Samurai Champloo
3. Bleach
4. Elfen Lied
5. Chrno Crusade
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Nurrik 2006.12.02. 13:36-kor.
"I am that which grips the heart in fright,
Harkens night and silences the light."
- Xellosgirl
- Profi
- Hozzászólások: 292
- Csatlakozott: 2005.12.17. 12:19
1. Slayers NEXT (egyesek szerint szánalmas, de én sohasem tudom megunni ^^)
2. Ragnarok the animation (nemtok indokot. nekem tetszik)
3. Chobits (perverz de szeretem)
4.Wild Arms (nincs ok. csak birom és kész)
5. PPGZ (najo ez tényleg szánalmas... no comment)
2. Ragnarok the animation (nemtok indokot. nekem tetszik)
3. Chobits (perverz de szeretem)
4.Wild Arms (nincs ok. csak birom és kész)
5. PPGZ (najo ez tényleg szánalmas... no comment)
Nem ugorhatok mindig segíteni akárhányszor csak füttyentesz nekem, az nem tenne jót a rossz híremnek.
(Xellos)
(Xellos)
Nehéz ügy... 5-öt kiválasztani, bár asszem egy kis trükközéssel 10 lesz belőle
Top 5 (sorozat)
-Haibane Renmei
-Legend of Galactic Heroes
-Mushishi
-Shinigami's Ballad
-Maria Sama ga miteru
Top 5(film,ova stb)
-Byousoku 5 cm
-Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan:Tsuioku hen(csak a cím vége maradt le )
-Mononoke Hime
-Voices of a Distant Star
-Wonderful Days
Top 5 (sorozat)
-Haibane Renmei
-Legend of Galactic Heroes
-Mushishi
-Shinigami's Ballad
-Maria Sama ga miteru
Top 5(film,ova stb)
-Byousoku 5 cm
-Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan:Tsuioku hen(csak a cím vége maradt le )
-Mononoke Hime
-Voices of a Distant Star
-Wonderful Days
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára ecoban 2007.07.31. 20:58-kor.
If you are falling off a cliff, you may as well try to fly, you have got nothing to lose.
- Fűbenalvó
- Profi
- Hozzászólások: 223
- Csatlakozott: 2006.01.03. 17:34
- Tartózkodási hely: Where an other Sun Shines
- Kapcsolat:
1. Full Metal Panic: The Second Raid
2. Shakugan no Shana
3. BECK: Mongolian Chop Squad
4. Kiddy Grade
5. Shuffle!
+1 Elfen Lied
2. Shakugan no Shana
3. BECK: Mongolian Chop Squad
4. Kiddy Grade
5. Shuffle!
+1 Elfen Lied
http://jgraph.extra.hu Sajátkészítésű anime wallpaper weboldalam. Nézzétek meg... járjatok vissza... töltsetek fel! ]=-
[/size]
[/size]
- atis
- Haladó
- Hozzászólások: 47
- Csatlakozott: 2006.11.21. 22:43
- Tartózkodási hely: Nagytétényi koli, vagy Söjtör... mikor hogy
- Kapcsolat:
TOP5... Nem lehetne inkább top 50?
Mivel nehéz ilyet csinálni benéztem AniDB-re vajh miaz amire 9-10 et adtam... még 10-re is jóval többet adott 5 nél szóval íme egy random lista nem feltétlenül sorrendben:
-Rurouni Kenshin OVA1
-Trigun
-FMA
-Gun frontier (western RULZ! )
-Samurai Champloo
Mivel nehéz ilyet csinálni benéztem AniDB-re vajh miaz amire 9-10 et adtam... még 10-re is jóval többet adott 5 nél szóval íme egy random lista nem feltétlenül sorrendben:
-Rurouni Kenshin OVA1
-Trigun
-FMA
-Gun frontier (western RULZ! )
-Samurai Champloo
- Fűbenalvó
- Profi
- Hozzászólások: 223
- Csatlakozott: 2006.01.03. 17:34
- Tartózkodási hely: Where an other Sun Shines
- Kapcsolat:
Egyébként sokaknál láttam a Full Metal Panic-ot mint kedvenc. Itt csak az első sorozatra értik, vagy összességében mindháromra?
http://jgraph.extra.hu Sajátkészítésű anime wallpaper weboldalam. Nézzétek meg... járjatok vissza... töltsetek fel! ]=-
[/size]
[/size]