Kedvenc anime
- Gemini22
- Újonc
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2007.10.31. 00:53
- Tartózkodási hely: Im Bankai-Zustand
Most nem régen ismerkedtem meg az X című anime sorozattal és bizton állíthatom, hogy az egyik legmélyebb és sötétebb anime amit eddig láttam. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a lassabban kibontakozó, fordulatokban gazdag, mondanivalóval is rendelkező animéket. A sorozat csak 24 részes (sajnos) ,nem lehet megunni, nincs olyan pillanat, amiben ne lenne valami, szép valami egyedi. A hangulata sötét, időt kell hagyni a megnézésére. Talán ha még egyszer-kétszer végignézem, tudok majd valami negatívumot is mondani, de most egyenlőre el vagyok kápráztatva.
Amint azt az aláírásom is tükrözi...
Amint azt az aláírásom is tükrözi...
Der Tod und die Erdbeere
Te jó ég, ide még nem írtam?! O.o
Tehát, itt csak a dobogó legfelső fokán állóról van szó. Hmm, nehéz döntés. Mostanság a Higurashi no Naku Koro ni-ért rajongok, de mégis azok az apró hiányosságok, hogy a játék ismerete nélkül nem teljesen érthető (vannak még kisebb homályos foltok) lehúzza.
Hellsing? Most mit mondjak, egyáltalán nem tökéletes Vegyük csak a rövidségét, nem egészen kerek/kiforrott történet, "jobb is lehetett volna" grafika (bár 2001-ben ez egész jónak számíthatott) és persze szereplők tök homály háttere (ez a legrosszabb benne, ha már nincs rendes történet akkor a szereplőkre koncentrálhattak volna). És még az ova sem a legjobb... kivágják az Integra jeleneteket *szip* Tehát ha a tv sorozat a "misztikus, rejtélyes" kategória akart lenni egy kicsit félresiklott, ugyanis nem olyan a stíllusa, "nem áll jól neki". Naszóval, de a Hellsing élvez egy kis előnyt, méghozzá azt, hogy első komolyabb animém volt. Így örökre ott lesz rajta egy kis korona, elvégre mégiscsak ő volt előbb
Tehát, itt csak a dobogó legfelső fokán állóról van szó. Hmm, nehéz döntés. Mostanság a Higurashi no Naku Koro ni-ért rajongok, de mégis azok az apró hiányosságok, hogy a játék ismerete nélkül nem teljesen érthető (vannak még kisebb homályos foltok) lehúzza.
Hellsing? Most mit mondjak, egyáltalán nem tökéletes Vegyük csak a rövidségét, nem egészen kerek/kiforrott történet, "jobb is lehetett volna" grafika (bár 2001-ben ez egész jónak számíthatott) és persze szereplők tök homály háttere (ez a legrosszabb benne, ha már nincs rendes történet akkor a szereplőkre koncentrálhattak volna). És még az ova sem a legjobb... kivágják az Integra jeleneteket *szip* Tehát ha a tv sorozat a "misztikus, rejtélyes" kategória akart lenni egy kicsit félresiklott, ugyanis nem olyan a stíllusa, "nem áll jól neki". Naszóval, de a Hellsing élvez egy kis előnyt, méghozzá azt, hogy első komolyabb animém volt. Így örökre ott lesz rajta egy kis korona, elvégre mégiscsak ő volt előbb
Akkor ha még nem kezdtél volna bele, ajánlom a mangát, oda voltam az animéért is, de a manga sokkal jobb....(csak hát Clampék fejeznék már be... ).Gemini22 írta:Most nem régen ismerkedtem meg az X című anime sorozattal....
Nekem is.Hanon írta:a Hellsing [...]az első komolyabb animém volt.
Egyébként nálam az abszolút győztes még mindig az Evangelion.
Nekem nem volt akkora sokk a vége, nem lettem tőle (annyira) depressziós, egyszűrűen csak imádom. Talán mert ebben az egy animében benne van minden, amiért szeretem az animéket.
De ezzelegyütt látom a hibáit is, és ha nagyon lebontva nézzük akkor van más anime amit bizonyos szempontból jobban szeretek, viszont úgy összeségében mindenképpen a legjobb.
- Nausicaa
- Haladó
- Hozzászólások: 47
- Csatlakozott: 2007.11.02. 20:17
- Tartózkodási hely: valahol , a világ egy távoli zugában , egy számítógép elött ...
huhh ! ide még nem írtam !!
nekem azthiszema D.N.Angel maradt a legjobbana szívemben / mint anime , mint manga / , utána a Loveless / még nem értema végére , de máris beleszerettem :P / , és természetesen az örörk klasszis az Elfen Lied
film animéből - ömm , nem is tudom - talán a Nausicaa , a Totoro és a Mononoke hime / így , sorrenben / <- csak azért mert miyazaki animéket láttam apummal először amiről tudtam is hogy anime / meglepő módon apám és bátyám is látta a nausicaa-t mikor megjelent ... bátyám nem , de apu akkor biztos látta ... /
nekem azthiszema D.N.Angel maradt a legjobbana szívemben / mint anime , mint manga / , utána a Loveless / még nem értema végére , de máris beleszerettem :P / , és természetesen az örörk klasszis az Elfen Lied
film animéből - ömm , nem is tudom - talán a Nausicaa , a Totoro és a Mononoke hime / így , sorrenben / <- csak azért mert miyazaki animéket láttam apummal először amiről tudtam is hogy anime / meglepő módon apám és bátyám is látta a nausicaa-t mikor megjelent ... bátyám nem , de apu akkor biztos látta ... /
Három anime van, amit igazán kiemelkedőnek tartok(saját magam számára persze): Madlax, Shoujo Kakumei Utena, Chrno Crusade - ebben a sorrendben. Mindig azért vagyok oda, amit éppen nézek, de ezeket már semmi nem múlhatja felül. A Madlax-ot egyébként is remekműnek tartom, egyértelműen a legjobb anime, amit eddig láttam és valószínű, hogy az is marad.
- Cruel Angel
- Félisten
- Hozzászólások: 2036
- Csatlakozott: 2003.11.17. 14:33
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Két hely között valahol / e két hely Mennyország s Pokol
- Cruel Angel
- Félisten
- Hozzászólások: 2036
- Csatlakozott: 2003.11.17. 14:33
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Két hely között valahol / e két hely Mennyország s Pokol
@Nausicaa: http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?sh ... e&aid=1654
aniDB is your friend
aniDB is your friend
nekem nagyon kedvencek kb. az összes amit eddig láttam
de nagyon kedvencem az a
One Piece: szerintem történetben, cselekményekben, harcokban, szereplőkben, poénokban hihetetlen jó
Bleach: ezt az elején nagyon szerettem...jóharcok, jó poénok.....mostanra kicsit sztem megváltozott, de ettől még kedvenc marad
de nagyon kedvencem az a
One Piece: szerintem történetben, cselekményekben, harcokban, szereplőkben, poénokban hihetetlen jó
Bleach: ezt az elején nagyon szerettem...jóharcok, jó poénok.....mostanra kicsit sztem megváltozott, de ettől még kedvenc marad
- Kate
- Újonc
- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2006.10.12. 12:19
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
- Kapcsolat:
Nekem a kedvenceim a..
* Tsubasa RESERVoir CHRoNiCLE
* Tsubasa TOKYO Revelations (OVA)
* Ouran High School Host Club
* X1999
* Fushigi Yuugi
* Bleach
.. meg egy csomót jónak tartok.. csak nem tartoznak a TOP kedvencek közé. Főleg a CLAMP animéket! Na meg majdnem mind szeretem, amit eddig láttam.
A One Piece nagyon jó egy anime.. csak ne lenne olyan hosszú. XD Talán az első olyan anime, amit nem a rajzstílusa miatt néztem.. hanem mert vicces volt.
* Tsubasa RESERVoir CHRoNiCLE
* Tsubasa TOKYO Revelations (OVA)
* Ouran High School Host Club
* X1999
* Fushigi Yuugi
* Bleach
.. meg egy csomót jónak tartok.. csak nem tartoznak a TOP kedvencek közé. Főleg a CLAMP animéket! Na meg majdnem mind szeretem, amit eddig láttam.
A One Piece nagyon jó egy anime.. csak ne lenne olyan hosszú. XD Talán az első olyan anime, amit nem a rajzstílusa miatt néztem.. hanem mert vicces volt.
- matsuo-chan
- Veterán
- Hozzászólások: 668
- Csatlakozott: 2007.01.20. 18:59
- Tartózkodási hely: Drakula bácsi őshazája
- Kapcsolat:
jo sok kedvenced van hallod.. nos, nekem is volt valaha top5 de ahhoz meg kéne nézzem aoioldalon h mit raktam be.. ahhoz meg lusta vagyok. de most top6 lesz belőle, merth elkezdtem a Cardcaptor Sakurat, ami már első résznél megfogott. annyira kawaii hogy ilyet még nem láttam :P (bocs ha tul sokat áradozok rossz szokás)
life is pain, get over it
- IloveRenji
- Fórummániás
- Hozzászólások: 1575
- Csatlakozott: 2005.10.24. 21:06
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Pt.Pleasant Beach Arcade (lélekben ottmaradtam)
- Kapcsolat:
- Junchi
- Koffein Kondenzátor
- Hozzászólások: 2528
- Csatlakozott: 2007.06.23. 14:28
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Azuchi
Ilyen topic is van o_O? Naa, ha már itt vagyok. Igazándiból két anime van, amik mindenképp nagyon közel állnak hozzám éshabár egyik sem tökéletes, de nekem épp megfelelően beleillenek a Top 1 kategóriába.
Bleach-ről és Gurren-Lagann-ról beszélek btw. Előbbinek sok mindent elnéztem már (fillerek, favorit szereplőim alig szerepelgetnek, etc.), amit sok más shounen-fight stuffnak képtelen lettem volna. Másrészről meg ez volt az egyetlen olyan anime, amiből képes voltam 6-8 részt is megvaccsolni egyhuzamban. A Lagann meg egy relatíve új szereplője a Top 1-emnek. Már a 8. rész után egyből itt kötött ki és a feelingje végig hozta azt a magas színvonalat, amit elvártam tőle. Ugyan ezt sem hívnám tökéletesnek (mutasson valaki egy ilyen animet...), a "bánjuk el Yoko-val csúnyán" és egyéb tényezők miatt, de összességében így is potenciális, sikerállványos kategória.
Bleach-ről és Gurren-Lagann-ról beszélek btw. Előbbinek sok mindent elnéztem már (fillerek, favorit szereplőim alig szerepelgetnek, etc.), amit sok más shounen-fight stuffnak képtelen lettem volna. Másrészről meg ez volt az egyetlen olyan anime, amiből képes voltam 6-8 részt is megvaccsolni egyhuzamban. A Lagann meg egy relatíve új szereplője a Top 1-emnek. Már a 8. rész után egyből itt kötött ki és a feelingje végig hozta azt a magas színvonalat, amit elvártam tőle. Ugyan ezt sem hívnám tökéletesnek (mutasson valaki egy ilyen animet...), a "bánjuk el Yoko-val csúnyán" és egyéb tényezők miatt, de összességében így is potenciális, sikerállványos kategória.
- Cleetus
- Profi
- Hozzászólások: 255
- Csatlakozott: 2008.02.29. 13:06
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: River City Highschool /Mah Boi! Inc.
Nekem az összes olyan anime a kedvencemmé lett,amit végíg tudtam nézni,és tetszett is utána.De amiket rengetegszer újranéztem már:
Chobits,Shuffle!,Please! Teacher/Twins,GTO,Mahoromatic.
Chobits,Shuffle!,Please! Teacher/Twins,GTO,Mahoromatic.
Mah Boi! This peace is what all true warrior strive for!
The King,Spaceninja88 powa.
Youtube profilom:youtube.com/CleetusSilversurfer
The King,Spaceninja88 powa.
Youtube profilom:youtube.com/CleetusSilversurfer
Nekem az egyértelmű kedvenc már megjelenése óta a Full Metal Panic! Eddig még nem sikerült egyik animének sem letaszítani nálam a trónról, pedig azóta már készült néhány nagyra értékelt sorozat.
Kedvenc még a Vándorló palota, Zero no Tsukaima, Baccano!, TRC,meg egy csomó más is, de talán elég ennyi...
Kedvenc még a Vándorló palota, Zero no Tsukaima, Baccano!, TRC,meg egy csomó más is, de talán elég ennyi...
Re: Kedvenc anime
Ez komoly, hogy öt éve nem írt ebbe a topicba senki? O_O Ennyire azért nincs válságban a műfaj. Egyébként csak azért jöttem, mert valamilyen adminisztratív hiba folytán ide még nem írtam be a Shingeki no Kyojin-t, és gondoltam, ezt most pótlom.
Re: Kedvenc anime
Észre se vettem, hogy van ilyen topic. ^^"Titkos írta:Ez komoly, hogy öt éve nem írt ebbe a topicba senki? O_O Ennyire azért nincs válságban a műfaj. Egyébként csak azért jöttem, mert valamilyen adminisztratív hiba folytán ide még nem írtam be a Shingeki no Kyojin-t, és gondoltam, ezt most pótlom.
Bár nekem is rendesen felhúzta az agyam az utolsó rész, azért mégis egyfajta kedvenc lett a Shingeki. (Nem mondanám guilty pleasure-nek, arra ott van a Symphogear. XD) Igazából a Steins;Gate és Fate/Zero óta nem volt olyan anime, aminek minden héten ennyire vártam volna a folytatását, még úgy is, hogy olvastam a mangát és nagyjából tudtam, hogy mit fog tartalmazni egy-egy rész.
Ha már megemlítésre kerültek, akkor mindenképpen megjegyezném, hogy a Steins;Gate jelenleg az abszolút kedvencem. A Fate/Zero is elég előkelő helyen van a listámon, aztán még említhetném a Madokát is. A tavalyi év felhozatalából kiemelném a Shinsekai Yori-t, nálam a 2012-es év animéje lett.
- Cruel Angel
- Félisten
- Hozzászólások: 2036
- Csatlakozott: 2003.11.17. 14:33
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Két hely között valahol / e két hely Mennyország s Pokol
Re: Kedvenc anime
@Titkos: Nekem az az érzésem, hogy (a társoság szignifikáns megfogyatkozása mellett) az ilyen MAL jellegű oldalak, ahol fenn tarthat az ember egy profilt a kedvenceivel megszüntette az igényt h valaki top listákat írogasson egy fórum topikba, ahol elnyeli majd a következő pár hozzászólás. (off: Meg is próbáltalak felvenni a minap MALon friendnek, ha már snk témában egész jól eltárgyalgattunk. Kerestem Ruit is de őt nem találtam meg.)
De, hogy on topic is legyek, végig futottam a téma 22 oldalát, hogy megnézem mikor írtam hozzá. Regisztrációm után kb. 6. napon meg is tettem, valaki kérdésére válaszoltam, de saját toplistát nem írtam.
Aztán 2006 áprilisában végülis levéstem az akkori kedvenceimet. Azóta talán nem nagyon sok minden változott. Most is általában egy két újabb dologért lelkesedem, de általános értékű top10es listám csak limitáltan van. Mindenesetre most megpróbálok összehozni egy sorrend nélküli kis listát a topokról:
- Fate/Zero
- Gundam Seed
- Clannad
- .hack//Sign
- Noein
- Gankutsou
- Toradora!
- Digimon Tamers (nosztalgia ftw.)
- Higurashi no naku koro ni Kai
- Gurren Lagann
Ezek egy jó része olyan, hogy bár egyáltalán nem tökéletesek, de vannak olyan jeleneteik, fordulataik, szereplőik akik valamiért nagyon szívemhez szólnak, és ezért hajlandó vagyok kb. akármikor megnézni őket, ha nem is teljes egészében, de részleteiben. (Több esetben például elsőre nem is tűnt fel számomra, hogy ez most kedvenc lesz, csak fél évvel később hirtelen ellenállhatatlan vágyat éreztem, hogy újra nézzem, meg megint meg megint.)
De, hogy on topic is legyek, végig futottam a téma 22 oldalát, hogy megnézem mikor írtam hozzá. Regisztrációm után kb. 6. napon meg is tettem, valaki kérdésére válaszoltam, de saját toplistát nem írtam.
Aztán 2006 áprilisában végülis levéstem az akkori kedvenceimet. Azóta talán nem nagyon sok minden változott. Most is általában egy két újabb dologért lelkesedem, de általános értékű top10es listám csak limitáltan van. Mindenesetre most megpróbálok összehozni egy sorrend nélküli kis listát a topokról:
- Fate/Zero
- Gundam Seed
- Clannad
- .hack//Sign
- Noein
- Gankutsou
- Toradora!
- Digimon Tamers (nosztalgia ftw.)
- Higurashi no naku koro ni Kai
- Gurren Lagann
Ezek egy jó része olyan, hogy bár egyáltalán nem tökéletesek, de vannak olyan jeleneteik, fordulataik, szereplőik akik valamiért nagyon szívemhez szólnak, és ezért hajlandó vagyok kb. akármikor megnézni őket, ha nem is teljes egészében, de részleteiben. (Több esetben például elsőre nem is tűnt fel számomra, hogy ez most kedvenc lesz, csak fél évvel később hirtelen ellenállhatatlan vágyat éreztem, hogy újra nézzem, meg megint meg megint.)
Re: Kedvenc anime
Ruichan-ként keress, mert csak így egyben fogadta el regisztrációnál a nevemet. Jelenleg Morgiana van az avataromon a Magi-ból. Ha nem láttad, akkor egy rózsaszín hajú és szemű lányról van szó. (Btw Titkos, én is küldtem neked MAL-on friend request-et, majd nézz rá. ^^)Cruel Angel írta:(Kerestem Ruit is de őt nem találtam meg.)
Úgy látszik, akkor nem vagyok egyedül. Furcsa, mert pont azon gondolkoztam, hogy egy-egy animére hiába adtam mondjuk 9 pontot, mégse került a kedvenceim közé és ugyan még tisztán emlékszem a jó részekre, lehet mégse fogom sosem újranézni. Ellenben van olyan sorozat, amire csak 7 vagy 8 pontot adtam, mégis szívesebben gondolok vissza valamelyik jelenetére vagy epizódjára.Cruel Angel írta:Ezek egy jó része olyan, hogy bár egyáltalán nem tökéletesek, de vannak olyan jeleneteik, fordulataik, szereplőik akik valamiért nagyon szívemhez szólnak, és ezért hajlandó vagyok kb. akármikor megnézni őket, ha nem is teljes egészében, de részleteiben. (Több esetben például elsőre nem is tűnt fel számomra, hogy ez most kedvenc lesz, csak fél évvel később hirtelen ellenállhatatlan vágyat éreztem, hogy újra nézzem, meg megint meg megint.)