Top 5 Anime
Re: Top 5 Anime
update:
0. Neon Genesis Evangelion
1. Code Geass (s1+r2)
2. Tengen Toppa Gurren-Lagann
3. Berserk
4. Akira
5. Rozen Maiden
0. Neon Genesis Evangelion
1. Code Geass (s1+r2)
2. Tengen Toppa Gurren-Lagann
3. Berserk
4. Akira
5. Rozen Maiden
- Junchi
- Koffein Kondenzátor
- Hozzászólások: 2528
- Csatlakozott: 2007.06.23. 14:28
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Azuchi
Re: Top 5 Anime
Szintén update:
(Jaaku példáját követve és csak a sorozatokat számlálva)->
0. Bleach - Fillerek, minőségbeli hullámhegyek-völgyek ide vagy oda, nálam a mai napig toronymagasan ver minden mást. Yeah, I know, elfogult fanboi vagyok, vagy mi a szösz, de akkor is. Okéé, jöhetnek a G betűsek...
1. Gurren-Lagann - Ide nem kell indok...
2. Gankutsuou - Tegnap végignéztem, nyomban ideugrott!
3. Gintama - Agysejtpusztítás felső fokon. Ja, és Gintama animu >>>>> Gintama mango. Okéé, jöhetnek a B betűsek...
4. Berserk - És annak idején hogy fikáztam... mostmeg...
5. Basilisk - Legjobb dráma, amit valaha láttam. Pont.
A listáról ugyan lecsúszott, de az Inuyasha, YGO DM (CSAK a DM, a GX és az 5D's egy rakás brown thing), Claymore, Gungrave és FSN is simán befért volna. Ja, és a Code Geass folyamatosan mászik felfelé
(Jaaku példáját követve és csak a sorozatokat számlálva)->
0. Bleach - Fillerek, minőségbeli hullámhegyek-völgyek ide vagy oda, nálam a mai napig toronymagasan ver minden mást. Yeah, I know, elfogult fanboi vagyok, vagy mi a szösz, de akkor is. Okéé, jöhetnek a G betűsek...
1. Gurren-Lagann - Ide nem kell indok...
2. Gankutsuou - Tegnap végignéztem, nyomban ideugrott!
3. Gintama - Agysejtpusztítás felső fokon. Ja, és Gintama animu >>>>> Gintama mango. Okéé, jöhetnek a B betűsek...
4. Berserk - És annak idején hogy fikáztam... mostmeg...
5. Basilisk - Legjobb dráma, amit valaha láttam. Pont.
A listáról ugyan lecsúszott, de az Inuyasha, YGO DM (CSAK a DM, a GX és az 5D's egy rakás brown thing), Claymore, Gungrave és FSN is simán befért volna. Ja, és a Code Geass folyamatosan mászik felfelé
Re: Top 5 Anime
1, Death Note, Scrapped princess
2, Meine Liebe, Blood+
3, Mirage of Blaze, Chrno Crusade
4, Fullmetal Alchemist, Fate/stay Night, Utawarerumono
5, Himikoden, Star Ocean, Tales of Eternia
Nehéz egy helyre egyet írni.
Legjobb 10 egyébként itt megnézhető:
http://myanimelist.net/profile/Elhaym
2, Meine Liebe, Blood+
3, Mirage of Blaze, Chrno Crusade
4, Fullmetal Alchemist, Fate/stay Night, Utawarerumono
5, Himikoden, Star Ocean, Tales of Eternia
Nehéz egy helyre egyet írni.
Legjobb 10 egyébként itt megnézhető:
http://myanimelist.net/profile/Elhaym
- paspusszpanic
- Újonc
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2010.03.19. 21:13
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Valahol :)
- Kapcsolat:
Re: Top 5 Anime
1. Vampire Knight/Vampire Knight Guilty
2. Kuroshitsuji
3. Kaichou Wa Maid-Sama
4. Slayers (First,Next,Try,Revolution,Evolution-R)
5. B Gata H Kei
2. Kuroshitsuji
3. Kaichou Wa Maid-Sama
4. Slayers (First,Next,Try,Revolution,Evolution-R)
5. B Gata H Kei
paspusszpanic
-
- Haladó
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.01.11. 23:06
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: a GokaiGalleon fedélzetén
- Kapcsolat:
Re: Top 5 Anime
Nálam ezek viszik a pálmát:
5. Full Metal Panic - The Second Raid
4. Seijyushi Bismarck
3. Cardfight!! Vanguard
2. Yugioh 5D'S
1. Yuusha-Oh GaoGaiGar
Ha a nem éppen rám jellemző (Sokak által inkább lányos Animéket számolom)
5. Ichigo 100%
4. Love Hina
3. Kiddy Grade
2. Ahem... Sailor Moon (Mind a 300+ részt és moviet végignéztem... XP)
1. Kiddy Girl-And
5. Full Metal Panic - The Second Raid
4. Seijyushi Bismarck
3. Cardfight!! Vanguard
2. Yugioh 5D'S
1. Yuusha-Oh GaoGaiGar
Ha a nem éppen rám jellemző (Sokak által inkább lányos Animéket számolom)
5. Ichigo 100%
4. Love Hina
3. Kiddy Grade
2. Ahem... Sailor Moon (Mind a 300+ részt és moviet végignéztem... XP)
1. Kiddy Girl-And
- Andro
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1823
- Csatlakozott: 2003.07.27. 13:14
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: sajnos még mindig nem Tokióban :(
- Kapcsolat:
Re: Top 5 Anime
1. Dragon Ball + Dragon Ball Z
2. Neon Genesis Evangelion
3. Serial Experiments Lain
4. Candy, Candy
5. Ayashi no Ceres
2. Neon Genesis Evangelion
3. Serial Experiments Lain
4. Candy, Candy
5. Ayashi no Ceres
-
- Fanatikus
- Hozzászólások: 1889
- Csatlakozott: 2006.11.12. 11:53
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Kő alatt
Re: Top 5 Anime
Ha ez megnyugtat, akkor ebben a listában csak a Sailor Moon igazán lányos, de azt is sok fiú szereti. A többi határozottan fiúknak készült.Marvelous írta: Ha a nem éppen rám jellemző (Sokak által inkább lányos Animéket számolom)
5. Ichigo 100%
4. Love Hina
3. Kiddy Grade
2. Ahem... Sailor Moon (Mind a 300+ részt és moviet végignéztem... XP)
1. Kiddy Girl-And
- -OJ-
- Sensei
- Hozzászólások: 621
- Csatlakozott: 2011.04.08. 09:48
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Otaku Odú
- Kapcsolat:
Re: Top 5 Anime
1. NGE+EoE+Rebuild
2. School Rumble
3. Clannad+Clannad:AfterStory
4. Fate/stay night
5. TTGL
2. School Rumble
3. Clannad+Clannad:AfterStory
4. Fate/stay night
5. TTGL
- Junchi
- Koffein Kondenzátor
- Hozzászólások: 2528
- Csatlakozott: 2007.06.23. 14:28
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Azuchi
Re: Top 5 Anime
*Ránéz az oldal tetején lévő 1000 éves listájára. Meglátja a Bleach-et nulladik helyen. Röhög, majd némán néz...*
1. Steins;Gate
2. LoGH
3. Kaiji (mindkét évad)
4. Berserk
5. Lain
Last edit: 2013. 03. 18.
1. Steins;Gate
2. LoGH
3. Kaiji (mindkét évad)
4. Berserk
5. Lain
Last edit: 2013. 03. 18.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Junchi 2013.03.18. 09:47-kor.
- zebra
- Nagymester
- Hozzászólások: 837
- Csatlakozott: 2008.09.22. 20:56
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Heves megye
Re: Top 5 Anime
1. Kaiji S01
2. Trapeze
3. Kaiba
4. Eve no Jikan
5. Serial Experiments Lain
2. Trapeze
3. Kaiba
4. Eve no Jikan
5. Serial Experiments Lain
- sallylla
- Újonc
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2011.04.19. 18:21
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Kecskemét
- Kapcsolat:
Re: Top 5 Anime
1. D.Gray-man: Úgy került ide, hogy az első felén anno halálra untam magam. A második fele viszont annyira tetszett, hogy képes voltam szemet hunyni az első 51 rész eseménytelensége felett. Elfogultság tudom, de ez van. XD
2. Baccano!: Imádtam ezt a több vagonnyi zártosztály-szökevényt.
3. Tengen Toppa Gurren Lagann: Ehhez nem fűznék hozzá semmit, úgy vélem, nem véletlenül van bérelt helye sokunk listáján.
4. Shiki: Szvsz a legjobb vámpíros anime.
5. Fullmetal Alchemist: Az első sorozat jobban bejött, de a Brotherhood-ot is szeretem.
Amit sajnálok, hogy Sailor Moon és a Detroit Metal City sajnos lecsúsztak a top 5-ről (pedig imádom mindkettőt), viszont a top 10-ben mindenképpen szerepelnek. Meg rajtuk kívül még jó néhány anime, de talán ez hét a legkedvesebb számomra.
2. Baccano!: Imádtam ezt a több vagonnyi zártosztály-szökevényt.
3. Tengen Toppa Gurren Lagann: Ehhez nem fűznék hozzá semmit, úgy vélem, nem véletlenül van bérelt helye sokunk listáján.
4. Shiki: Szvsz a legjobb vámpíros anime.
5. Fullmetal Alchemist: Az első sorozat jobban bejött, de a Brotherhood-ot is szeretem.
Amit sajnálok, hogy Sailor Moon és a Detroit Metal City sajnos lecsúsztak a top 5-ről (pedig imádom mindkettőt), viszont a top 10-ben mindenképpen szerepelnek. Meg rajtuk kívül még jó néhány anime, de talán ez hét a legkedvesebb számomra.
Re: Top 5 Anime
5 nekem mindig is kevés volt, minimum 10, de inkább a 20 az optimális. =) Viszont a Top 5 elég fixen tartja nálam magát már jó ideje:
1; Dragon Ball & Sailor Moon - Sose tudtam dönteni, hol ez, hol az volt kicsit előbb vagy visszább, így maradnak nálam párban.
2; Neon Genesis Evangelion - Ide nem kell indok. =)
3; Berserk - Legjobb dark fantasy, ennyi.
4; Tengen Toppa Gurren Lagann - Mert hangulata van, még ha zárással nem is voltam megelégedve.
5; FLCL - Ha már random comedy a cél, akkor valahogy így kéne csinálni.
1; Dragon Ball & Sailor Moon - Sose tudtam dönteni, hol ez, hol az volt kicsit előbb vagy visszább, így maradnak nálam párban.
2; Neon Genesis Evangelion - Ide nem kell indok. =)
3; Berserk - Legjobb dark fantasy, ennyi.
4; Tengen Toppa Gurren Lagann - Mert hangulata van, még ha zárással nem is voltam megelégedve.
5; FLCL - Ha már random comedy a cél, akkor valahogy így kéne csinálni.
- Mariko
- Félisten
- Hozzászólások: 2362
- Csatlakozott: 2006.11.25. 10:48
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Sound Horizon Kingdom
- Kapcsolat:
Re: Top 5 Anime
TOP5 (nem feltétlenül ebben a sorrendben):
Haibane Renmei
Honey and Clover
Natsume Yuujinchou
Saraiya Goyou
Mononoke
Haibane Renmei
Honey and Clover
Natsume Yuujinchou
Saraiya Goyou
Mononoke
- Junchi
- Koffein Kondenzátor
- Hozzászólások: 2528
- Csatlakozott: 2007.06.23. 14:28
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Azuchi
Re: Top 5 Anime
Ismerős érzés, ezért nem is bírtam megállni, hogy ne pakoljak kapásból négyet be az ötödik helyre.Péter írta:5 nekem mindig is kevés volt, minimum 10, de inkább a 20 az optimális. =)
A TTGL meg nagyon biztos pontja a listáknak. :3
-
- Haladó
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.01.11. 23:06
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: a GokaiGalleon fedélzetén
- Kapcsolat:
Re: Top 5 Anime
Egyszerűbb lenne egy imádom, egy tetszett és egy utáltam/nem tetszett listás megoldás...
Re: Top 5 Anime
Én Top 5-öm is sokat változott.
1. Nana
2. Scrapped princess
3. Valkyria Chronicles
4. Tales of the Abyss
5. Natsume Yuujinchou
1. Nana
2. Scrapped princess
3. Valkyria Chronicles
4. Tales of the Abyss
5. Natsume Yuujinchou
Re: Top 5 Anime
1. Cromartie High School
2. Great Teacher Onizuka
3. Cowboy Bebop és Samurai Champloo
4. Excel Saga
5. Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
2. Great Teacher Onizuka
3. Cowboy Bebop és Samurai Champloo
4. Excel Saga
5. Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
- scineram
- Fórummániás
- Hozzászólások: 1541
- Csatlakozott: 2006.05.30. 13:43
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Green Hell
- Kapcsolat:
Re: Top 5 Anime
Ilyenkor felmerül bennem, jó-e vagy rossz, hogy én elvből nem pontozok és nem csinálok ranglistákat, bár valószínűleg ha akarnék, se tudnék. Öt hely meg pláne nagyon kevés.
Igen, ezt úgy hívják, csalás. (Merthogy felteszem, te tudsz számolni. A többiekről nem tudom.)Junchi írta:Ismerős érzés, ezért nem is bírtam megállni, hogy ne pakoljak kapásból négyet be az ötödik helyre.
Re: Top 5 Anime
Én is ezért nem csinálok toplistát, kevés lenne az az öt hely, de még a húsz is. Ha csak úgy kéne kategorizálnom, hogy "sorold fel csak azokat, amik mondjuk műfaj szerint a kedvenceid, pl. kedvenc ecchi, kedvenc shounen, stb.", akkor is bőven túlmennék az ötön, főleg, hogy a műfajok keverednek. Ezért sem nyúltam már évek óta a TOP-hoz, ami ott van a topic eleje körül. Az ott szereplő címeket ugyanis még ma is ugyanúgy szeretem, igazságtalan lenne bármelyiküket is lecserélnem, annyi változott, hogy képzeljetek melléjük mondjuk még 20 másik címet. (Amúgy Rage még az elején megkért mindenkit, hogy ne írjon újat, csak frissítse a régit, de ezt szerintem már mindenki elfelejtette. ) Persze van 1-2 "mindent ütő" cím, pl. a TTGL, vagy a To Love Ru, esetleg az FMA, de ha még gondolkodnék, tuti, hogy jönne sorban a többi, szóval inkább abba is hagyom. XD
- Junchi
- Koffein Kondenzátor
- Hozzászólások: 2528
- Csatlakozott: 2007.06.23. 14:28
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Azuchi
Re: Top 5 Anime
Jó, akko' legyen a nulladiktól a negyedikig a top5, most nagy dolog.scineram írta:Igen, ezt úgy hívják, csalás. (Merthogy felteszem, te tudsz számolni. A többiekről nem tudom.)
Re: Top 5 Anime
1. Haibane Renmei
2. Honey and Clover
3. Nana, True Tears
4. Blue Literature Series 1-4. rész
5. Spirited Away / Chihiro Szellemországban
2. Honey and Clover
3. Nana, True Tears
4. Blue Literature Series 1-4. rész
5. Spirited Away / Chihiro Szellemországban
- Kdanni
- Sensei
- Hozzászólások: 531
- Csatlakozott: 2010.09.01. 17:58
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Top 5 Anime
Ha valaki szeretné a tömörített változatát a másik topicban leírtaknak tessék:
//Azal a megjegyzéssel, hogy a top 5 animém, nem egyezik a top 10 animém első 5 helyével. De ez szerintem természetes mindenkinél. XP
Gintama
Samurai Champloo
Sayonara Zetsubou Sensei
Arakawa Under the Bridge
Azumanga Daioh
//Azal a megjegyzéssel, hogy a top 5 animém, nem egyezik a top 10 animém első 5 helyével. De ez szerintem természetes mindenkinél. XP
Gintama
Samurai Champloo
Sayonara Zetsubou Sensei
Arakawa Under the Bridge
Azumanga Daioh
Re: Top 5 Anime
TOP 5 nekem kevés lenne. Viszont most munkálkodom egy TOP 20, esetleg 30-as listán. Bár lehet elvetem inkább az ötletet.
CHS első helyre? Azt tudtam, hogy nagyon tetszett. De, hogy ennyire?Dodgers írta:1. Cromartie High School
2. Great Teacher Onizuka
3. Cowboy Bebop és Samurai Champloo
4. Excel Saga
5. Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
Lapozz vissza akkor a negyedik oldalra, ott még jobb a listád InuYashával az első helyen.Junchi írta:*Ránéz az oldal tetején lévő 1000 éves listájára. Meglátja a Bleach-et nulladik helyen. Röhög, majd némán néz...*
- Junchi
- Koffein Kondenzátor
- Hozzászólások: 2528
- Csatlakozott: 2007.06.23. 14:28
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Azuchi
Re: Top 5 Anime
Az semmi, ötödik helyre meg a Fartúrót írtam. Hjaj~, régi "szép" "láttam vagy 30 animét" idők.Goofy írta:Lapozz vissza akkor a negyedik oldalra, ott még jobb a listád InuYashával az első helyen.
- Mariko
- Félisten
- Hozzászólások: 2362
- Csatlakozott: 2006.11.25. 10:48
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Sound Horizon Kingdom
- Kapcsolat:
Re: Top 5 Anime
Nem baj Junchi, legalább szépen dokumentáltad az ízlésfejlődésed történetét. XD